וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הפורנו לשעבר: דאעש וחיזבאללה מאיימים על חיי

28.8.2017 / 10:53

מיה חליפה, ילידת לבנון, צולמה בעבר מקיימת יחסי מין כשהיא לובשת חיג'אב וכעת הפכה מטרה לאיסלאמיסטים קיצוניים: "אסור להראות חולשה, בדיוק את זה הם מחפשים"

צילום חובבים: יוטיוב

מיה חליפה נולדה בלבנון, בגיל 10 עברה לארצות הברית ובבגרותה הפכה לאחת מכוכבות הפורנו הפופולאריות בעולם. יש לה כיום קרוב ל-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, ובקיצור - מדובר במישהי שכשהיא אומרת משהו, אנשים מקשיבים. לעתים, האנשים הלא נכונים מקשיבים.

בשנים האחרונות דאגה לענות ברשתות החברתיות לאנשים שטענו שהיא "בושה" לדת האיסלאם, בפרט לאחר שצולמה מקיימת יחסי מין באחד הסרטים עם חיג'אב.

ח'ליפה, שבכלל פרשה מעולם הפורנו כבר ב-2015 בתום שנתיים בלבד בתחום, נחשבת לפופולארית מאוד ובשנה שעברה היא זכתה בתואר השחקנית האהובה ביותר באתר פורנהאב. למרות הפופלאריות הרבה שלה, היא אמרה בראיון לעיתון וושינגטון פוסט ביולי 2016 שהשתתפה בסרטים פורנוגרפיים רק במשך כשלושה חודשים, שעברה אז תקופה מרדנית בחייה והבינה לאחר מכן שהתחום הזה לא התאים לה.


עוד בנושא:
הסלפי עם כוכבת הפורנו נגמר בצורה אלימה
דרושה מנהיגה: האם טראמפ ימנה שחקנית פורנו לשגרירת ארה"ב בסעודיה?

כעת, טוענת חליפה, היא מקבלת איומים על חייה מדאעש ומחיזבאללה, לא פחות. גולש אחד כתב לה שיערוף את ראשה בקרוב, אחר הזהיר שהיא "תהיה האישה הראשונה שתישרף באש הגיהנום", וזה לא הכל.

אבל חליפה לא מפחדת. "אסור להראות חולשה", היא כתבה בטוויטר. "זה בדיוק מה שהם מחפשים. אני מנסה להחליק את זה, אבל אני מודה שאחרי זמן מה זה משפיע עליך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בגלל זה.../מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully