וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG השיקה בישראל שני סמארטפונים מסדרת הביניים החדשה Q6

28.8.2017 / 8:24

על הנייר נראה שמישהו לקח את LG G6 וקרע ממנו רכיבים כדי להחליפם ברכיבים חלשים יותר, אבל מה שנשאר עדיין מרשים מאוד

לשני המכשירים מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית FHD+ ו-FullVision ביחס של 18:9 והם מצוידים בערכת השבב סנאפדרגון 435 של קוולקום. ל-Q6 פלוס 4 גיגה זיכרון RAM ונפח אחסון פנימי של 64 גיגה. ל-Q6 הרגיל, לעומתו, מפרט פחות חזק משמעותית והוא מציע 3 גיגה זיכרון RAM ונפח אחסון פנימי של 32 גיגה.

ל-LG Q6 עיצוב מינימליסטי מלוטש ולמעשה סדרת Q6 היא הראשונה להציע מסך עם שוליים דקיקים בקטגורית הביניים. בגבו מצלמת 13 מגה פיקסל ובחלקו הקדמי מצלמת 5 מגה פיקסל בעלת עדשה רחבה של 100 מעלות. את כל זה מפעילה סוללה מכובדת בקיבולת של 3,000 מיליאמפר-שעה והמכשיר מציע גם פיצ'ר של זיהוי פנים. כמו כן, ה-Q6 נהנה מעמידות גבוהה בתקן הקשיחות של הצבא האמריקני MIL-STD-810G.

המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט עליה מולבש הממשק של LG בגרסה משופרת, LG UX 6.0, המנצלת לדברי החברה את מלוא היתרונות של המסך ביחס 18:9 בתצוגת ה- FullVision. יש לציין שממשק הצילום של LG מאז ה-G6 באמת מציע אופציות רבות ועובד יפה עם החלוקה של המסך לשני ריבועים שווים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החליפו את הרכיבים של ה-G6 בחלשים יותר, אבל עדיין המפרט נשאר מרשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף מציעה LG לרוכשים משחקים להורדה בשווי 50 דולרים: N.O.V.A Legacy, Spider Man Ultimate Power ו- Disney Magic Kingdom.

LG Q6 זמין מהיום לרכישה בחנויות עם תג מחיר מומלץ לצרכן של 1,199 שקלים ואילו הדגם הבכיר, Q6+, יהיה זמין לרכישה החל מ-3 בספטמבר ויעלה כ-1,399 שקלים. יש מכשירים סיניים שמציעים מפרט מכובד יותר באותו מחיר אבל צריך לפרגן ל-LG על רמת הגימור הגבוהה שאינה קיימת אצל מרבית המתחרים הזולים יותר.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully