וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מבטלים את צליל ההתראה המציק בעדכון האחרון של פייסבוק?

29.8.2017 / 9:05

הגרסה העדכנית ביותר של אפליקציית הרשת החברתית לאנדרואיד הופכת את הלייק למעוגל, רך וגדול יותר, אבל גם משמיעה צליל של הודעה נכנסת בכל פעם שאתם מקבלים התראה כלשהי

פייסבוק. ShutterStock
התפריט כבר לא נראה ככה, אחרי העדכון./ShutterStock

פייסבוק נוהגת לעדכן את האפליקציה שלה לעתים תכופות אבל לרוב מדובר בעדכונים מינוריים, או כאלה שמתרחשים בעיקר מאחורי הקלעים; עם זאת, בעדכון האחרון של אפליקציית הרשת החברתית שינתה פייסבוק את העיצוב המוכר של הלייק מתחת לפוסטים ואת תפריט הניווט בראש האפליקציה.

אם לא שמתם לב, אחרי שתתקינו את העדכון האחרון (אם הוא לא עודכן אוטומטית כבר) האייקונים נראים מעוגלים, רכים וגדולים יותר, אבל שונתה גם הגדרת ברירת מחדל אחת שעלולה להתגלות בקרב משתמשים רבים כמציקה במיוחד - אחרי העדכון בכל פעם שתקבלו התראה חדשה, היא תלווה בצליל כמו מסרון.

בתחילת חודש פברואר השנה החליטה הרשת החברתית שכל סרטון שיופיע על הפיד, ינגן גם את הסאונד כברירת מחדל וכעת החליטה פייסבוק שאנחנו צריכים לשמוע גם כל תיוג, תגובה ולייק, בדומה לקבלת הודעה בווטסאפ. בהמשך צפוי עדכון נוסף לאפשר גם תמיכה בצילום 360 ישירות מאפליקציית פייסבוק.

למרבה המזל, ניתן לבטל את הסאונד של ההתראות בקלות: במכשירי אנדרואיד היכנסו לאפליקציית פייסבוק > לחצו על ההגדרות בתפריט העליון (שלוש שורות אחת מעל השנייה) ורדו בתפריט עד להגדרות התראות. לאחר מכן גללו מטה ולחצו על "דחיפה", שם תוכלו לכבות את המתג ליד "צלילים".

משתמשי אייפון ב-iOS, שעדיין לא קיבלו את העדכון הזה, יכולים לבטל את צליל ההתראות לכל אפליקציה בקלות יתרה. ניתן לעשות זאת על ידי כניסה לתפריט ההגדרות באייפון > התראות > בחרו באפליקציית פייסבוק והורידו את הסימון מ-Sounds. מעתה ואלך פייסבוק לא תשמיע צליל ברגע שתהיה התראה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

כך תבטלו את הסאונד בכמה צעדים:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully