וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אפל תשיק את אייפון 8 ב-12 בספטמבר - לראשונה בתיאטרון "סטיב ג'ובס"

3.9.2017 / 8:47

ביום שלישי הבא יתכנסו בכירי אפל ויעלו זה אחר זה על הבמה כדי להציג את כל החידושים של החברה ובראשם האייפון החדש והמסקרן שאמור להציג שינוי משמעותי בעיצוב

מוקאפ אייפון 8. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
כך הוא ייראה? דגם של אייפון 8 על בסיס ההדלפות ברשת./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

מתקרבים לנקודת הרתיחה: אחרי חודשים של שמועות אינטנסיביות, החלה אפל לשלוח לעיתונאים הזמנה רשמית לאירוע שיתקיים בתאריך 12 בספטמבר (יום שלישי, 20:00 שעון ישראל) במשכן החברה החדש והענקי בקופרטינו, המכונה "החללית".

זה יהיה האירוע הראשון אותו עורכת ענקית הטכנולוגיה האמריקנית בתיאטרון הקרוי על שמו של מייסד החברה המיתולוגי, סטיב ג'ובס. ניתן להסיק מכך כי מתוכנן אירוע גדול במיוחד וכן ציון דרך בתולדות החברה, שכן השנה ציינה אפל גם עשור להשקת האייפון הראשון.

לצד מכשירי אייפון 7S ו-7S פלוס, שצפויים להציג שדרוגים מינימליים למכשירי הדגל הנוכחיים, צפויה החברה גם להכריז על אייפון 8, אם כי טרם ניתן לדעת בוודאות שזה אכן יהיה שמו, וייתכן כי תחליט דווקא על שם אחר; לפי הדיווח, זה הוא עשוי להיקרא iPhone Edition.

מוקאפ אייפון 8. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום כפול, בדומה לאייפון 7 פלוס - רק אנכי ולא אופקי./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

עוד דווח כי הוא יהיה מצויד במסך בגודל 5.8 אינץ' נטול שוליים בתצוגה מקצה לקצה, סורק תווי פנים וכן צפוי להיות להיות המכשיר הראשון ללא כפתור הבית המיתולוגי, שליווה את כל דגמי האייפון משנת 2007. הוא כנראה יוחלף במנגנון תוכנתי, בדומה לאייפד פרו בגרסת iOS 11.

בנוסף לשלושת מכשירי האייפון החדשים, צפויה להציג החברה להכריז על הדור השלישי לשעוני אפל, שייתמכו בקישורית סלולרית עצמאית וכן מזרים מדיה חדש ברזולוציית 4K. נוסיף כי מערכות ההפעלה iOS 11, tvOS 4, watchOS 4 ו-macOS High Sierra שמופצות כעת רק בגרסאות הבטא צפויות לצאת לכולם גם במועד ההכרזה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הצצה למטה החדש של אפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההזמנה שאפל שלחה לעיתונאים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully