וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר TV: מנוי חודשי עם נטפליקס ב-69 שקלים למשך חצי שנה

3.9.2017 / 11:53

ההטבה רלוונטית גם ללקוחות חדשים וגם ללקוחות קיימים, אבל היא מחביאה בסופה עליית מחירים. מדובר בחיסכון של 30-40 שקלים למשך חצי שנה, מה שהופך את השירות למשתלם במיוחד, בשלב הזה בלבד

ילדה מכוונת שלט רחוק לטלוויזיה. ShutterStock
בדיוק בזמן לכל הסדרות והעונות החדשות שעולות בנטפליקס./ShutterStock

כחודשיים לאחר השקת שירות הטלוויזיה "פרטנר TV", מודיעה החברה היום על מסלול חדש ומוזל, הכולל את שירות הזרמת התוכן האמריקני הפופולרי Netflix באיכות HD. מהיום (ראשון) יקבלו כל לקוחות השירות גישה לכל התכנים של נטפליקס, ללא עלות למשך חצי שנה. פרטנר מציעה את שירות נטפליקס באופן מובנה בממיר, עם נוחות של גישה ישירה לתכנים בלחיצה על כפתור Netflix בשלט, אך השירות יהיה כלול במחיר רק לחצי השנה הקרובה.

כחלק מהשותפות של נטפליקס ופרטנר, ייהנו כל לקוחות פרטנר TV, קיימים וחדשים, מאלפי התכנים המוצעים בנטפליקס - סרטים הוליוודיים, תכניות טלוויזיה מובילות, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ומגוון רחב של תכניות לילדים במסגרת המנוי בעלות של 69 שקלים לחודש.

המבצע תקף לשישה חודשים ומיועד ללקוחות חדשים וללקוחות קיימים, במגוון מסלולי פרטנר TV: שירות הטלוויזיה פרטנר TV, באנדל (פרטנר TV+ אינטרנט) וטריפל (פרטנר TV+ אינטרנט+ קו ביתי). קבלת ההטבה תתבצע עם התקנת השירות בבית הלקוח. לקוחות קיימים יכולים לממש את ההטבה כבר עכשיו באתר פרטנר, ללא צורך בפניה למוקד הטלפוני או למרכזי השירות לקבלת ההטבה. הזיהוי באתר ייעשה באמצעות שם המשתמש והסיסמה, שנמסרו ללקוח במסרון עם התקנת הממיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
29.90 שקלים בחודש חיסכון למשך חצי שנה. פרטנר TV./מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף זה יוצא יקר

שירות פרטנר TV מתחרה ראש בראש בשירות הטלוויזיה של סלקום TV וסמארט של חברת טריפל סי. עד כה השירות של פרטנר עלה 69 שקלים לחודש, ללא חבילת נטפליקס, ובתוספת תכני נטפליקס הייתה החבילה אמורה לעלות 89 שקלים. אולם, החברה הודיעה כי בניגוד להכרזתה ביום ההשקה, לאחר תום המבצע - הוספת תכני נטפליקס תעלה 29.90 שקלים בחודש, או 39.90 לנטפליקס ב-HD, ולא תוספת של 20 שקלים לחשבון החודשי, כפי שפורסם בתחילה.

השירות של פרטנר מציע את ערוצי עידן פלוס: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן (ערוץ 11), כאן בערבית, ערוץ 20, חינוכית 23, ערוץ 24 וערוץ הכנסת. עוד מציע השירות את חמשת ערוצי הספורט הנצפים בישראל, מבית ערוץ הספורט: sport, 5plus, 5live ,5gold ו- 5sport HD.

ערוצי הילדים כוללים את ערוץ הילדים, לוגי, ג'וניור, GINX (ערוץ גיימרים), ערוץ הכוכבים, בייבי (בעברית, אנגלית ורוסית) ו-Zoom. חדשות ואקטואליה מהעולם: CNN, Fox News, Fox Business, France24 (צרפתית, אנגלית, ערבית), TV5 ובתחום הבידור, הטבע והלייף סטייל: VICELAND, נשיונל ג'אוגרפיק + Wild, AMC, Food Network, יאמיז, Travel Channel, ויוה, ויוה פלוס, ערוץ האופנה FTV, בית+.

הערוץ יציע ערוץ צחוק ובידור ישראלי מקורי, בשיתוף טדי הפקות ובספריית ה-VOD ניתן יהיה להשיג ללא תשלום נוסף תכנים לילדים, סדרות וסרטים מהארץ ומהאולפנים המובילים בעולם, בהם אולפני דיסני, וורנר, ניקולודיאון, יוניברסל, ABC, סוני ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully