וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך שדלף חושף מתי אפל מתקנת את האייפון ומתי מציעה לקנות חדש

8.9.2017 / 8:47

המסמך הפנימי של אפל, בן 22 העמודים, חושף מתי אפל מנחה את הטכנאים לקחת את האייפון המקולקל ולהחליף במכשיר חדש ללא עלות, מתי לתקן ומתי להציע מכשיר חדש בעלות מופחתת

אייפון עם מסך סדוק. ShutterStock
תיקון מסך חינם? רק עם סדק בעובי שיערה - ולא יותר מזה./ShutterStock

"אחריות יצרן" זה ביטוי שמעניק ביטחון מסוים בעת קניית מכשיר חשמלי אבל בעולם הסמארטפונים, האחריות מוגבלת ולעתים קשה לדעת מראש אילו תקלות מכוסות על ידיה ואילו לא. לפני כחודש התבשרנו כי מעבדות DCS הפכה למעבדה מורשית עם הכשרה של אפל להחלפת מסך מקורי, אבל מה לגבי תקלות אחרות?

מסמך פנימי של אפל, בן 22 עמודים, שדלף לרשת חושף באילו תקלות אפל מנחה את הטכנאים לקחת את האייפון המקולקל ולהחליף במכשיר חדש ללא עלות, מתי לתקן ומתי להציע מכשיר חדש בעלות מופחתת. התקלה הנפוצה ביותר היא שבר במסך ולפי המדיניות של אפל, סדק במסך בעובי של שיערה, ללא נזקים קוסמטיים נוספים, יזכה את הלקוח בהחלפת מסך ללא כל עלות מצדו.

אם גיליתם במקרה פיקסלים שרופים, או כתמים בלתי מזוהים תחת פאנל המסך, גם תזכו לתיקון ללא עלות במסגרת האחריות. תקלות נוספות ופחות נפוצות הכלולות באחריות היצרן הן סוללות שהתנפחו, קשיי קליטה ועוד. נזקי מים, כידוע, לא מכוסים והתיקון יעלה לכם כסף, או שתשלמו סכום מופחת על מכשיר חדש.

המסמך גם מציין את המקרים בהם האייפון אינו ניתן לתיקון - לרוב מדובר בנזקים קוסמטיים או רציניים שגרם להם בשוגג המשתמש כמו דריסה של המכשיר, כיפוף המסגרת, נפילות, שברים ועוד. במקרה הזה יוצע ללקוח לקנות מכשיר חדש תוך השתתפות עצמית מופחתת ממחירו של מכשיר חדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully