וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסלול המהיר: פיתוח ישראלי חדש - מנוע חשמלי לעגלת תינוק

10.9.2017 / 12:03

הגלגל מגיע למהירות מקסימלית של 4 קמ"ש, שזה קצב הליכה ממוצע עם עגלה. בנוסף המתקן כולל פונקציות כמו רמקול להשמעת מוזיקה ואפשרות לסינכרון עם אפליקציה לבקרה מרחוק. הוא גם יכול לנדנד את התינוק עד שהוא נרדם בעגלה

יח"צ - חד פעמי
גלגל סטרולי לעגלות.
עוזר לסחוב, אבל לא הכי אלגנטי.

אחרי שהאופניים החשמליים השתלטו על המדרכות שלנו, נראה שיש מי שכבר חושב איך לשלב את המנועים החשמליים שהקלו על הרוכבים גם בעגלות תינוק, כדי להקל על ההורים. גדג'ט ישראלי חדש בשם "סטרולי" מתחבר לעגלה, דוחף אותה ואף מנדנד את העגלה אוטומטית עד להרדמת התינוק.

הגלגל מתחבר לרוב דגמי העגלות באמצעות זרוע טלסקופית וניתן להפעיל ולכבות אותו בקלות בלחיצה רגלית. הוא פועל על סוללה המוטענת בשקע חשמלי רגיל, בדיוק כמו סוללה של אופניים. הגלגל הממונע מסוגל להסיע משקל של עד 50 קילוגרמים, מה שמתאים גם לעגלה עמוסה בקניות וציוד וגם לעגלות תאומים.

הגלגל מגיע למהירות מקסימלית של 4 קמ"ש, שזה קצב הליכה ממוצע עם עגלה. בנוסף המתקן כולל פונקציות כמו רמקול להשמעת מוזיקה ואפשרות לסינכרון עם אפליקציה לבקרה מרחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנדנד את התינוק עד שהוא נרדם./מערכת וואלה!, צילום מסך

"התקופה בה הורה צריך לדחוף עגלה נמשכת שנים ולפעמים תכנון של ילד נוסף מאריך אותה בשנים נוספות", אומר מוטי ליבוביץ, מנכ"ל סטרולי. "הילדים נעשים כבדים, ההורים מוצאים עצמם מנסים לדחוף את העגלות בשבילים לא מוסדרים ותלולים עם תיקים וציוד נוסף. אנחנו מעניקים פיתרון להורים מותשים לאחר לילות ללא שינה".

מפתחי הסטרולי פתחו בקמפיין לגיוס כסף ברשת (מימון המונים) באמצעות חברת פיפלביז, המתמחה במיזמים בתחום ההיי-טק. הסכום שיגויס ישמש להשלמת הפיתוח המסחרי, רישום פטנט על המוצר שימנע תחרות, שיווק המוצר בארץ ובחו"ל והקמת אתר מכירות בינלאומי בדגש על אירופה וארה"ב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully