וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג חדש לווטסאפ: לדבר עם שני חברים בו-זמנית

11.9.2017 / 9:07

העדכון אמנם הופץ בגרסה הכללית של האפליקציה אבל הוא זמין כעת רק למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה העדכנית ביותר. למשתמשי iOS כבר יש את הפיצ'ר

ווטסאפ. ShutterStock
הדמיון בין ווטסאפ לפייסבוק ממשיך לגבור./ShutterStock

אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם ממשיכה לעדכן את הממשק, והופעת אותו לדומה יותר אפילו למסנג'ר של פייסבוק. בעדכון הגרסה האחרון של ווטסאפ, נוספה האפשרות שהייתה עד עתה בגרסת הבטא הניסיונית בלבד - תמונה בתוך תמונה במהלך שיחות וידאו.

בדומה לבועות המרחפות של המסנג'ר של פייסבוק, כך למעשה ניתן להתחיל לדבר עם חבר בצ'אט וידאו, למזער את השיחה, שתצוף על גבי המסך, ולהמשך להתכתבות אחרת. בצורה זו, ניתן לדבר עם יותר משני אנשים במקביל וגם כמובן לצאת מאפליקציית וואטסאפ, ולהמשיך את צ'אט הווידאו על רקע כל אפליקציה אחרת.

העדכון אמנם הופץ בגרסה הכללית של האפליקציה אבל הוא זמין כעת רק למשתמשי מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה העדכנית ביותר, שקיימת כרגע רק במכשירי גוגל: פיקסל ונקסוס. משתמשי iOS יכולים גם להשתמש בפיצ'ר הזה כבר כחודש אבל עקב מגבלות המערכת לא ניתן לעבור לאפליקציה אחרת במקביל ומזעור השיחה מתרחש רק באפליקציית וואטספ עצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חלון שיחה מרחף המאפשר לעבור לחלון אחר./מערכת וואלה, צילום מסך

הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה מבית גוגל, אנדרואיד 8 אוריאו, הושקה רק לאחרונה והיא זמינה רק לבעלי מכשירים עם התקנה נקייה של אנדרואיד. השאר ייאלצו לחכות חודשים ארוכים עד שיצרנית הסמארטפון שלהם תשחרר עדכון גרסה, כך שאפשר רק לקוות שווטסאפ תשחרר גרסה התומכת באנדרואיד 7 עם הפיצ'ר לפני זה.

לצד עדכון התמונה-בתוך-תמונה, הוסיפה ווטסאפ באופן רשמי את אפשרות לפרסם ססטוסים צבעוניים הן למשתמשי האנדרואיד והן למשתמשי ה-iOS. בדומה לפייסבוק, ניתן לפרסם סטטוס על גבי רקע צבעוני שייעלם אחרי 24 שעות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סטטוסים צבעוניים

  • עוד באותו נושא:
  • ווסטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully