וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של הסמארטפון הכי יפה שראינו נחשף הבוקר בסין

11.9.2017 / 12:24

ענקית הטכנולוגיה הסינית, שיאומי, השיקה הבוקר שני סמארטפונים חדשים - מי מיקס 2 העוצמתי והמרשים, ונוט 3 המציע מפרט מתקדם במחיר נמוך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעט פחות מרשים מהדגם הקודם. מי מיקס 2 של שיאומי./מערכת וואלה!, צילום מסך

יום לפני אירוע ההשקה הגדול של אפל, לציון עשור לאייפון, מקיימת ענקית הטכנולוגיה הסינית "שיאומי" (המכונה "אפל הסינית"), אירוע השקה גדול וחושפת את מכשיר הקונספט החדש והמתקדם שלה, Mi Mix 2. הדגם הקודם של המיקס היה הסמארטפון הראשון נטול השוליים והחברה ממשיכה את קו החדשנות העיצובית גם במכשיר החדש.

בדגם החדש, שיאומי הקטינה מעט את המסך מ-6.4 אינץ' בדגם הקודם ל-5.99 אינץ' ביחס 18:9 ברזולוציית FullHD+. הוא מצויד בערכת שבב סנאפדרגון 835 העדכנית של קוולקום לצד 6 או 8 גיגה זיכרון RAM - שילוב חזק במיוחד, והרבה מעבר לדרוש לשימוש אינטנסיבי אפילו.

הגרסה עם 6 גיגה זיכרון עבודה מוצעת בשלושה נפחי אחסון: 64, 128 ו-256 גיגה וגוף מתכתי. הגרסה עם 8 גיגה זיכרון עבודה מוצעת עם נפח אחסון של 128 גיגה בלבד וגוף קרמי. בגב המכשיר מצלמת 12 מגה פיקסל של סוני מדגם IMX386, הזהה למצלמה שמותקנת במכשיר הדגל העדכני של החברה, שיאומי Mi 6. המצלמה הקדמית של 5 מגה פיקסל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיאומי מי מיקס 2 מצויד בסוללת 3,400 מיליאמפר-שעה, הנטענת במהירות באמצעות טכנולוגיית Quick Charge 3.0 של קוולקום. זו סוללה בנפח קטן בהרבה מהסוללה שהותקנה בדגם הקודם, בנפח 4,400 מיליאמפר-שעה. המכשיר מגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 נוגט (ולא אנדרואיד 8 אוריאו העדכנית ביותר), עליו מולבש הממשק הייעודי והמוצלח של החברה, MIUI 9.

לא ברור האם המכשיר הזה יושק בישראל רשמית אבל הוא לא צפוי להיות זול, כמו שאר מכשירי הדגל של החברה. ההערכה היא שהוא יימכר באינטרנט בסכום של כ-2,000 שקלים, והיתרון העיקרי שלו הוא המראה שלו. מי מיקס 2 הוא אחד המכשירים היפים שיש כיום בעולם, אבל בדגם הקודם התאכזבנו מאוד מאיכות הצילום והעמידות המוגבלת שלו למכות ושריטות.

למי מיקס 2 מסך המכסה את כל חזית המכשיר, ובעולם של סמארטפונים מלבניים, זה יוצר אפקט מרשים וייחודי מאוד, למרות שלא מעט מתחרים כבר השיקו מכשירים כמעט נטולי שוליים. מי מיקס עוצב על ידי פיליפ סטארק והוא נועד בעיקר למשוך את העין. המצלמה הקדמית ממוקמת בתחתית הסמארטפון ולא בראשו, מה שמחייב להפוך אותו בצורה לא נוחה בשביל סלפי - הכול כדי להגיע לתוצאה המרשימה של מכשיר שכולו מסך.

עוד באותו נושא

מה חשבנו על Mi Mix הראשון?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף השיקה שיאומי גם פאבלט נוסף בסדרת הנוט שלה, שיאומי נוט 3.המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ' מסוג AMOLED, ערכת השבבים, סנאפדרגון 660 של קוולקום לצד 6 גיגה זיכרון RAM. הוא מצויד במערך צילום אחורי כפול עם שני חיישנים של 12 מגה פיקסל, זום אופטי כפול 2, זיהוי פנים, HDR ופיצ'רים מתקדמים נוספים. המצלמה הקדמית של 16 מגה פיקסל עם פיקסלים מוגדלים, המשפרים מאוד את איכות הצילום בתנאי תאורה מאתגרים.

שיאומי נוט 3 מגיע עם סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה ומערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 עליה מולבש הממשק הייעודי של החברה, MIUI 9. מחירו של הדגם בחו"ל צפוי לעמוד על כ-1,300 שקלים ולא ברור עדיין האם ומתי הוא יגיע לישראל בייבוא רשמי של חברת המילטון.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully