וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משדר מיוחד: אפל השיקה את אייפון X

אריק שיינר ואורן דותן

12.9.2017 / 19:44

כמדי שנה התכנסו הערב בכירי ענקית הטכנולוגיה על הבמה - הפעם לראשונה בתיאטרון "סטיב ג'ובס" במטה הענקי החדש של החברה - כדי להציג את מכשירי האייפון החדשים, להשיק את iOS 11 לכלל המשתמשים ולחשוף את החידושים לשנה הקרובה. צפו

21:40 - פיל שילר עובר לדבר על המצלמה של אייפון X (אייפון עשר) - מייצב תמונה אופטי כפול בשני החיישנים, חיישן LED כפול.

21:52 - אייפון X יהיה זמין לרכישה החל מ-3 בנובמבר ומחירו כצפוי יעמוד על 999 דולרים לדגם ה-64 גיגה ומעלה לדגמים עם נפח האחסון הגדול יותר. זה האייפון היקר ביותר עד היום אבל הוא מציע הרבה שדרוגים אפילו ביחס לשני האייפונים שהושקו מוקדם יותר הערב (אייפון 8 ואייפון 8 פלוס).

22:00 - טים קוק עלה לבמה והודה לכולם. סיימנו. נתראה באייפון הבא.

21:18 - טים קוק עולה לבמה לחשוף את האייפון במהדורה המיוחדת לציון העשור באייפון: "אחרי עשור - הגיע הזמן למשהו חדש". שמו של המכשיר החדש הוא אייפון X כצפוי והוא נראה בדיוק כמו בהדלפות שהגיעו לידנו.

כצפוי, לאייפון X מסך מקצה לקצה, גב זכוכית ומסגרת מפלדת אל-חלד מחוזקת. הוא אטום למים, יגיע בצבע שחור-חלל וכסוף. מסך סופר רטינה 5.8 אינץ' ברזולוציה 2436X1125 מגה פיקסל. יש לו לראשונה מסך OLED המציג צבעים יותר בהירים. המכשיר תומך ב-HDR וכולל, בדומה לאייפד פרו, טכנולוגיית "טרו-טון" להתאמת הצבע הלבן. הסוללה נותנת שעתיים יותר מאשר באייפון 7.

כצפוי, כפתור הבית המיתולוגי נעלם לטובת מסך גדול יותר, מה שאומר שגם קורא טביעות האצבע הוסר. במקומו, המכשיר ייפתח באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים - כלומר רק תצטרכו להסתכל על האייפון כדי לפתוח אותו.

ניתן יהיה לשלם באמצעות טכנולוגיית זהוי הפנים, ובנוסף עם אפליקציות צד שלישי שהשתמשו עד עתה בחיישן טביעת האצבע.

עם מכשיר החדש חשפה אפל ממשק אימוג' חי חדש. בשם Animoji, המאפשר ​לעצב אימוגים אישיים. האמוג'י יהיו מונפשים וניתן לשלוח אותך דרך אפליקציות צד שלישי. כל זאת כמובן בעזרת צמד המצלמות הקדמיות. כמו כן, ניתן יהיה להתאים לאימוגי תווי פנים שונים.

21:13 - פיל שילר עובר לדבר על הטעינה האלחוטית החדשה באייפון המתאפשרת בזכות גב הזכוכית במקום גב המתכת. אייפון 8 יעלה 699 דולרים, ואייפון 8 פלוס יעלה 799 דולרים.

20:58 - עולה לבמה פיל שילר, סגן נשיא בכיר לשיווק בינלאומי ומציג את אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, שהם למעשה שדרוגים של אייפון 7 ואייפון 7 פלוס. עדיין לא האייפון החדש, שזכה לכינוי אייפון X עם העיצוב החדש.

"עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה". המסך של אייפון 8 בגודל 4.7 אינץ' וה-8 פלוס בגודל 5.5 אינץ'. יש להם גב זכוכית, חיישן טביעת אצבע ולראשונה שורת הבר תתאים את צבע הממשק. הרמקולים החדשים מספקים איכות הרבה יותר גבוהה ביחס לאייפון הקודם יש להם מעבד A11 BIONIC -
המעבד החזק בסמארטפונים לדברי אפל המציע שיפור של 70 אחוזים במהירות מהדגם הקודם. בנוסף יש להם מעבד גרפי פי 30 אחוזים מהדגם הקודם.

מעבד A11 ביוניק מכיל שש ליבות: 2 לביצועים מהירים יותר ב-25 אחוזים, 4 ליבות מהיר ב-70 אחוזים. מעבד גרפי מהיר ב-30 אחוזים. המעבד משפיע גם על מצלמת ה-12 מגה פיקסל, שתבצע פוקוס מהיר יותר בתנאי תאורה חשוכים. יש מייצב תמונה אופטי גם באייפון 7 הרגיל ובאייפון 7 פלוס מצלמת 12 מגה פיקסל עם חיישן כפול. לדברי אפל, המצלמה תספק 80 אחוזים יותר אור לעומת המצלמה הקודמת.

20:55 - הרגע לו חיכינו - טים קוק חוזר לבמה ומדבר על האייפון החדש.

20:40 - טים קוק חוזר לבמה לדבר על אפל TV ומציג את אדי קיו, סגן נשיא אפל לתוכנה ושירותים.

20:43 - אדי קיו מציג את הסטרימר החדש של החברה - אפל TV 4K HDR.

אפל TV החדש יצויד במעבד A10X, בדומה לאייפד פרו. הוא יציע ביצועים גרפיים פי ארבעה טובים יותר מהדור הקודם. תכני 4K יהיו זמינים לרכישה או השכרה בחנות iTunesבמחיר של HD רגיל. ישראל כנראה תזכה לקבל את המוצר עד סוף השנה. שידורים חיים של אירועי ספורט וחדשות יהיו זמינים אך כמובן בארה"ב בלבד.

לראשונה אפל TV יסתכנרן עם כל מוצרי החברה. ניתן יהיה לחבר את אוזניות האיירפודס בדומה לשאר המכשירים.
המחירים: 179 לדגם עם 32 גיגה ו-4k, הדגם הרגיל ירד ל-139 דולרים וגרסת ה-64 גיגה תעלה 199 דולרים.

20:22 - ג'ף ויילאמס, מנהל התפעול של אפל, עולה לבמה ומכריז על אבולוצית השעון. הוא מראה את כל היכולות של השעון כולל חיישני הדופק החדשים: "השעון הזה מעולה לספורטאים. אנחנו מוסיפים אפשרות שחיישן הדופק יתריע שמשהו לא כשורה".

מערכת ההפעלה החדשה של השעונים, watchOS 4, תהיה זמינה למשתמשים כבר החודש.

הגענו לעיקר - השעון החדש, Apple Watch דור 3, עם קישורית סלולרית עצמאית. ניתן יהיה לתקשר באמצעות הודעות iMessage, שיחות FaceTime וכן שירות המוזיקה של אפל, אפל מיוזיק, יהיה זמין בשעון. כמו כן ניתן יהיה לבקש מסירי לנגן שירים בשעון.

השעון החדש יצויד במעבד כפול ליבה, שיוכל להתמודד עם משימות מורכבות. השעון החדש שומר על הפרופורציות של השעון הקודם.

​השעון החדש יגיע בצבעים חדשים ורצועות חדשות. כמובן, שיתוף הפעולה עם נייק נמשך גם בשעון הנוכחי. יש גם צבע חדש לשעון: שחור פחם, והוא יוצע רק בגרסה הסלולרית הבכירה. הוא אטום למים ומספק 18 שעות עבודה בין טעינות. המחיר: 249 דולרים, 329 דולרים ו-369 דולרים. הזמנות מוקדמות מה-15 לחודש, תחילת מכירת ב-22 בספטמבר. ​

20:17 - טים קוק חוזר לבמה לדבר על השעון של אפל.

ומספר על גידול של 50 אחוזים במכירות בהשוואה למכירות השעונים החכמים. "היום אני נרגש להגיד ששעון אפל הוא השעון הנמכר ביותר בעולם​ - יותר מרולקס", אומר קוק.

מוקרן סרטון פרסומת המציג את השעון החדש.

20:11 - עולה לבמה אנגלה ארנט, אחראית על עיצוב החנויות של אפל. היא מספרת על חווית הקניות החדשה: "אנשים באים לכאן כדי ליהנות. מעבר לקניות עצמן, יש לנו קונספט חדש שאנשים יכולים לבלות וליהנות. ואולי על הדרך גם לקנות עוד מוצר חדש של אפל". היא אומרת שאפל מנסה להפוך את החנויות שלה למקומות מפגש ולא רק מקום שקונים בו.

"אנחנו לא קוראים לחנויות שלנו חנות יותר אלא כיכר העיר החדשה".

בסוף דבריה מוקרן סרטון המציג את העיצוב החדש של חלק מחנויות אפל בעולם.

20:03 - טים קוק, מנכ"ל אפל, עולה לבמה אחרי סרטון קצר בו נשמע קולו של מייסד אפל, סטיב ג'ובס. הוא פותח את האירוע במחווה לבוס הקודם שלו ומדבר על החשיבות שלו בעיצוב החברה.

"אני אוהב לשמוע את הקול הזה של סטיב ג'ובס", פתח את קוק דבריו. "זוהי הזדמנות של פעם בחיים לפתוח את ההכרזה באולם הזה. סטיב היה אדם מיוחד. אין יום שעובר ואנחנו לא חושבים עליו. אנחנו מקדישים את האירוע לסטיב כי הוא אהב את המקום ואנחנו אותו. הוא נתן לו השראה לדורות הבאים. הוא היה גאון".

קוק דיבר קצרות על קורבנות מזג האוויר בדרום ארה"ב, וקרא לכולם לתרום מעצמם ומכספם.

לאחר מכן הוא הציג את המטה החדש - החללית - שנחשף לראשונה באירוע ההשקה הזה, שהוא האירוע הראשון שנערך בתיאטרון "סטיב ג'ובס".

אחרי חודשים ארוכים של שמועות, אפל מציינת כעת עשור לאייפון באירוע השקה גדול. היא צפויה לחשוף שלושה אייפונים לפחות - אחד מהם עם עיצוב חדש לחלוטין, להשיק את מערכת ההפעלה לניידים העדכנית ביותר IOS 11, שני שעונים ועוד ועוד עדכונים.

אפל חוגגת באירוע גם את השקת המטה הענקי החדש שלה בעיר קופרטינו שבקליפורניה. המבנה העצום בגודלו זכה לכינוי "החללית" בשל צורתו העגולה. אירוע חשיפת האייפונים יתקיים לראשונה בתיאטרון "סטיב ג'ובס", ולשם כך נאלצה אפל לצמצם את רשימת המוזמנים בכמה אלפים, לעומת שנה שעברה.

הצטרפו אלינו למשדר המיוחד וללייב בלוג.

תיאטרון סטיב ג'ובס במטה החדש של אפל

האבולוציה של האייפון - משנת 2007 עד היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully