וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צירף 174 בנות שסירבו לצאת איתו לקבוצת ווטסאפ - ויצא

14.9.2017 / 19:43

הרומנטיקה לא מתה - היא פשוט הפכה לטרול עם ווטסאפ. "מישהי שאלה בקבוצה 'מאיפה אתן בארץ?' - היו בנות מחיפה, תל-אביב, הן רצו לבדוק את המגמות של הבחור"

"מה שקרה היום זה שצורפתי על ידי מישהו שבעבר סירבתי לצאת איתו לקבוצת וואטסאפ של עוד 173 בנות שכמותי - סירבו לצאת איתו. צירף את כולנו ויצא. ככה יוצרים כוח נשי!", כתבה הגולשת מור בן חמו בפוסט פייסבוק שפורסם הערב.

לפוסט היא צירפה צילום מסך מהקבוצה בו ניתן לראות שלמרות המכנה המשותף הקלוש, והכמות הרבה של משתתפות, הקבוצה הצליחה לייצר שיחה. בשיחה עם וואלה! TECH אמרה בן חמו: "זה סיפור הזוי. בטלפון שלי היו מלא התראות ואני רואה קבוצה עם מיליון בנות, שאני לא מכירה אף אחת, מלא מספרים לא מוכרים. קבוצה של 174 בנות.

"בהתחלה ראיתי 120 בנות אבל אחר כך דפדפתי וראיתי שמישהי כתבה בהתחלה 'מה עושות פה 174 בנות שאני לא מכירה?' אז הבנתי שמלא יצאו מהקבוצה. הוא כתב בוקר טוב עם סמיילי ונעלם. בהתחלה לא ממש הבינו מי מה מו, כל אחת כתבה משהו ולאט לאט הבינו שכנראה אלו בחורות שהוא התחיל איתן בכל מיני מקומות ופשוט זה לא קרה,.

"באופן אישי, אנחנו התכתבנו באפליקציה ואחר כך עברנו לווטסאפ, אני באיזשהו שלב, תוך כדי התכתבות, הבנתי שזה פחות אז הפסקתי לענות לו ובזה זה נגמר", המשיכה בן חמו. "הוא פשוט פתח את הקבוצה ובכלל התכתבנו לפני חודשיים. יש שם בנות נשואות היום, אז אני לא יודעת מתי הוא אסף את כולן.


"ממש מצחיק שם, באיזשהו שלב מישהי כתבה 'אם כבר כולכן כבר כאן למישהי יש המלצה לאן לצאת בתל אביב?', זה הפך להיות משהו הזוי. אולי נמצא פה מכנה משותף בין כולנו, מישהי כתבה 'טוב לפחות כולנו היינו חכמות לא לצאת איתו'.

מישהי אחרת כתבה שהארוס שלה תוהה מה זאת הקבוצה הזאת. מישהי שם כתבה 'בואו נארגן מפגש מחזור' ומישהי אחרת שאלה 'מאיפה אתן בארץ?'. היו בנות מחיפה, תל-אביב והן רצו לבדוק את המגמות של הבחור".

לדברי בן חמו, "הוא כתב בשם של הקבוצה 'טטט', פתח את הקבוצה והלך. אחרי שהוא פתח את הקבוצה הוא שלח לכולנו באישי "בטעות מאמי" והייתה לו שגיאת הקלדה.
אני חושבת שזה בעיקר נתן חותמת רשמית שמזל שכולנו לא יצאנו איתו,.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully