וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מראה שחורה" חזתה במדויק את הפיצ'ר החדש הזה באייפון X

15.9.2017 / 9:37

לפני יותר מארבע שנים שודר אחד הפרקים האחרונים של סדרת הדרמה האפלה, המזהירה מפני סכנות הטכנולוגיה. הוא עסק בקונפורמיות המוזנת מהתמכרות לגימיקים טכנולוגיים, והשבוע זה קרה במציאות

סדרות רבות הצליחו לחזות פיתוחים שהגיעו רק שנים לאחר שידורן אבל כשסדרה שמזהירה אותנו מפני סכנות הטכנולוגיה מצליחה לקלוע בול - זה צריכה להיות נורת אזהרה. סדרה הדרמה הבריטית האפלה "מראה שחורה", שצפויה לעלות בקרוב בעונה רביעית בנטפליקס, חזתה במדויק את פיצ'ר האימוג'י החי שהציגה אפל על הבמה לראשונה עם השקת אייפון X השבוע. האפשרות המכונה Animoji עשויה לזכות בפופולריות בקרב המשתמשים והיא לא צפויה להיעלם בקרוב.

בפרק 3 בעונה השנייה של "מראה שחורה", The Waldo Moment, ששודר בתאריך 25 בפברואר 2013 מככב קומיקאי כושל, המפעיל בעזרת מחוות גופו ובקולו דמות וירטואלית כחולה בשם "וולדו" המזכיר לחלוטין את הדמויות שראינו בהדגמה של אפל.

הדמיון לא חמק גם מיוצרי הסדרה, שעם סיום האירוע צייצו בחשבון הטוויטר הרשמי של הסדרה קטע קצר מההשקה, כשאחד מהאימוג'ים של אפל הוחלף בוולדו. למקרה פספסתם, האפשרות שאפל חשפה מבוססת על סריקה תלת-ממדית של פרצופי השתמשים ומתרגמת את הבעות פניהם לאמוג'י מונפש מתוך רשימה די ארוכה של אפשרויות. ניתן להקליט את עצמכם מדובבים את הדמות לשתף עם חברים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמויות וירטואליות קמות לתחייה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצאים את וולדו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully