וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם: ווטסאפ סוף-סוף החלה לבחון החזרת הודעות

אילן גלר

17.9.2017 / 9:07

אחרי חודשים ארוכים בהן נדמה כאילו אין התקדמות בפיצ'ר המשמעותי ביותר שישנה את הדרך בה אנחנו משתמשים בווטסאפ, יש סיכוי שבקרוב נראה אותו בפעולה

ווטסאפ. ShutterStock
בווטסאפ מבטיחים כבר הרבה זמן לאפשר החזרת הודעה, אבל עד כה לא ראינו התקדמות משמעותית./ShutterStock

בחודש אפריל האחרון הבחינו משתמשי גרסת הבטא של אפליקציית ההודעות הפופולרית ווטסאפ בתכונה חדשה בשם "מחק עבור כולם" (Delete for Everyone), שהתייחסויות אליה מופיעות בתפריט ההגדרות. ההנחה הייתה שמפתחי האפליקציה עומדים לאפשר למשתמשים למחוק מרחוק הודעות ששלחו ולאחר מכן התחרטו עליהן, אולם עד כה לא נרשמה כל התקדמות בנושא.

כעת, על סמך דיווחים עדכניים ברשת, נראה כי בווטסאפ מוכנים סוף-סוף להפעיל את הפיצ'ר החדש עבור כלל המשתמשים. כך זה יעבוד: לאחר שתשלחו הודעה לאיש קשר או לקבוצה, יהיו לכם חמש דקות להחליט האם אתם רוצים שההודעה תמשיך הלאה או שבעצם עדיף למחוק אותה. אם תבחרו לבטל את השליחה, ההודעה מיד תיעלם כלא הייתה, וכך גם תמונות, קטעי וידאו וכל קובץ אחר המצורף אליה.

לתכונה החדשה שתי מגבלות: האחת היא, כאמור, שלאחר חמש דקות לא תוכלו יותר למחוק את ההודעות ששלחתם. השנייה היא שאם אחד הנמענים הספיק לקרוא את ההודעה, לא ניתן יותר למחוק אותה. ווטסאפ צפויה להפעיל את השירות בטווח השבועות הקרובים, הן למשתמשי אנדרואיד והן לבעלי אייפון.

ווטסאפ מציעה למשתמשים הצפנה מקצה-לקצה, מה שאומר שברגע שהודעה הגיעה למכשיר של היעד, לא ניתן לשחזר אותה, למחוק אותה או לבצע עליה כל פעולה מאחר והיא שמורה על הסמארטפון המרוחק. כנראה שהשירות החדש משאיר את ההודעה בנקודת מעבר למשך חמש דקות כדי לוודא האם יש קוראים לפני שהיא משוגרת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully