וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האדם הראשון בתור לקנות אייפון 8 מחכה שם כבר שבועיים

אילן גלר

18.9.2017 / 9:10

כוכב הרשת, מייזן קורוש, מעלה סרטונים ואף שידורים חיים ממקומו בתור, עד לרגע המרגש שבו יצליח לשים את ידיו על מכשיר האייפון החדש

מייזן קורוש, כוכב רשת המנהל ערוץ יוטיוב המוקדש לסיקור מוצרי אפל, יהיה ככל הנראה האדם הראשון בעולם שיזכה לרכוש את מכשיר אייפון 8, נטול הבאזז. קורוש נאלץ להשקיע לא מעט זמן ומאמצים כדי לזכות בתואר הזה וכרגע הוא מתגורר כשבועיים מחוץ לחנות הדגל של אפל בסידני שבאוסטרליה. נותרו לו עוד כמה ימים עד לתאריך ההשקה הרשמי של הסמארטפון החדש, 22 בספטמבר.

קורוש מעלה סרטונים ואף שידורים חיים ממקומו בתור, עד לרגע המרגש שבו יצליח לשים את ידיו על מכשיר האייפון החדש. הוא גייס לפרויקט שני חברים המחליפים אותו בתור כשהוא יוצא להפסקות אוכל או מתפנה בשירותים. לדבריו, הוצע לו כבר סכום של לא פחות מ-50,000 דולרים כדי לוותר על מקומו בתור, אולם מייזן בחר לסרב להצעה המפתה ולהמשיך במסעו הארוך באותו המקום.

כל המאמץ הזה, נזכיר, מושקע על מנת לרכוש דווקא את המכשיר הנחשק פחות מבין אלו השלווה עליהם הכריזה אפל בשבוע שעבר. אייפון X, היקר והחדשני יותר, צפוי להגיע לחנויות רק בתחילת חודש נובמבר ומבין שני הדגמים שיוצעו למכירה השבוע נדמה שדווקא אייפון 8 פלוס מעניין קצת יותר.

כדי להוכיח את נאמנותו המוחלטת, קורוש כנראה יצטרך לנסות ולתפוס את ראש התור גם עבור אייפון X. נקווה בשבילו שהוא לא מתכנן לחזור לאוהל שלו, אחרי רכישת האייפון 8, ולהמתין בו יותר מחודש במקום לשוב לביתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממתין כבר שבועיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully