וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק לשוק הביניים: מייזו השיקה את פרו 7 ופרו 7 פלוס בישראל

18.9.2017 / 9:20

לשני המכשירים מפרט מרשים, הרכבה באיכות מפתיעה לטובה ומסך מגע אחורי צבעוני מגניב, אבל תג המחיר מציב אותם בנקודת פתיחה לא אטרקטיבית במיוחד

אתר רשמי

שוק המובייל יוצא מקיפאון. אחרי השקת גלקסי נוט 8 ושלושה אייפונים חדשים, שני מכשירי הדגל המסקרנים של מייזו מגיעים לישראל ביבוא רשמי של "באג", חודשיים לאחר שהושקו בסין. מייזו פרו 7 והגרסה הבכירה שלו מייזו פרו 7 פלוס, מתמקמים בראש קטגוריית הביניים מבחינת מחיר, ומציעים מפרט מתקדם מאוד ואיכות הרכבה מפתיעה לטובה.

מייזו פרו 7 הוא המכשיר הראשון של מייזו בעל מערך צילום אחורי כפול, אבל הפיצ'ר העיקרי בגב המכשיר הוא מסך מגע משני, בגודל 1.9 אינץ' מסוג Amoled ברזולוציית 240x536 המציג את השעה, עדכוני מערכת, עדכוני מזג אוויר, מד צעדים והוא מאפשר גם צילום סלפי באמצעות המצלמה האחורית, שנחשבת לאיכותית הרבה יותר.

למייזו פרו 7 מסך בגודל 5.2 אינץ' מסוג Amoled ברזולוציית Full HD, ערכת שבב Helio P25 של מדיה-טק, 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון פנימי בנפח 64 גיגה עם חריץ הרחבה. את המכשיר מפעילה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת במהירות בטכנולוגיית mCharge 3 של החברה.

הנדזאון מייזו פרו 7. אורן דותן, אתר רשמי
הנדזאון מייזו פרו 7/אתר רשמי, אורן דותן

למייזו פרו 7 פלוס מסך בגודל 5.7 אינץ' מסוג Amoledברזולוציית QHD. הוא המכשיר הראשון ששילב את ערכת השבבים Helio X30 של מדיה-טק, המציעה חיסכון של 30 אחוזים בחיי סזוללה לעומת הדגם הקודם, מייזו פרו 6 פלוס והוא מצויד ב-6 גיגה RAM זיכרון עבודה לצד 64 או 128 גיגה לאחסון פנימי. את הפרו 7 פלוס מפעילה סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות תקן mCharge 4 המאפשר טעינה מאפס ל-67 אחוזים בתוך חצי שעה.

מסך הגימיק האחורי קיים בשני המכשירים וגם מערך הצילום הכפול של צמד חיישני סוני IMX386 עם 12 מגה פיקסל, אחד מונוכרומטי והשני צבעוני, עם מפתח צמצם f/2.0. לשני המכשירים מצלמה קדמית עם חיישן 16 מגה פיקסל, חיבור USB מסוג C וקורא טביעות אצבע. המכשירים מגיעים עם אחסון פנימי מסוג UFS 2.1 הנחשב למהיר ומתקדם יותר. בשניהם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7, עליה מולבש הממשק Flyme 6 הייחודי של החברה.

מייזו פרו 7 פלוס הוא משמעותית חזק יותר מאחיו הצעיר פרו 7 הרגיל וזה בא לידי ביטוי גם במחיר. פרו 7 עם 64 גיגה לאחסון עולה 1,699 שקלים, פרו 7 פלוס עם 64 גיגה עולה 2,099 שקלים ופרו 7 פלוס עם 128 גיגה לאחסון עולה 2,399 שקלים. כל הדגמים יהיו זמינים ברשת באג מהחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מייזו פרו 7. צילום: אורן דותן, אתר רשמי
מייזו פרו 7/אתר רשמי, צילום: אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully