וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 11 זמינה להתקנה מהערב: איך מעדכנים את האייפון ומה חדש?

19.9.2017 / 10:10

הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה לניידים מבית אפל תהיה זמינה משעה 20:00 לכל המשתמשים. אילו מכשירים יזכו לעדכון, ולמה חשוב לשים לב אחרי שלוחצים על התקן?

אייפון. ShutterStock
הגרסה העדכנית תהפוך את המכשיר למהיר יותר./ShutterStock

בשבוע שעבר זכינו לראות את שלושת האייפונים החדשים של אפל - אייפון 8, אייפון 8 פלוס ואייפון X מעורר הבאזז - והערב תשיק ענקית הטכנולוגיה את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה שלה iOS 11 לכלל המשתמשים. בשעה 20:00 (שעון ישראל) תחל הפצת העדכון, שאמור להופיע בהקדם אצל המשתמשים

המכשירים שיזכו לקבל את העדכון הם: אייפון 7 פלוס, אייפון 7, אייפון 6S, אייפון 6S פלוס, אייפון 6, אייפון 6 פלוס, אייפון SE ואייפון 5S. העדכון יהיה זמין גם לבעלי iPad Air ומעלה, iPad mini 2 ומעלה ואייפוד טאצ' מהדור השישי. בניגוד לעדכוני גרסה במכשירי אנדרואיד, עדכוני מערכת ההפעלה לניידים של אפל מופצים לכולם במכה אחת ומאפשרים לשדרג את המכשיר בזריזות.

כדי לעדכן את האייפון או האייפד שלכם, אחרי שווידאתם שיש לכם מכשיר מתאים היכנסו לאפליקציית ההגדרות במכשיר (אייקון גלגל השיניים) > כללי > עדכוני תוכנה. אם מופיע לכם כבר העדכון לחצו על הורד והתקן. אם הוא עוד לא שם, המתינו שהוא יגיע אליכם בזמן הקרוב. אחרי שתלחצו על התקן, תוכלו לבחור האם לעדכן מיד או לחכות ללילה. אם אתם בוחרים לעדכן מיד, שימו לב שהמכשיר יהיה מושבת לפרק זמן לא קצר במיוחד. אם אתם בוחרים לעדכן אוטומטית בלילה, הקפידו לחבר את המכשיר לחשמל לפני השינה.

iOS 11 השקה. אפל,
אם אתם מורידים את העדכון בלילה - הקפידו לחבר את האייפון או האייפד לחשמל./אפל

מה חדש?

את רוב השדרוגים ב-iOS 11 לא תראו ברמת הממשק והם מיועדים בעיקר עבור מפתחים של אפליקציות ושירותים לאייפון ולאייפד. עם זאת, יש כמה עדכונים ויזואליים שרלוונטיים לכלל המשתמשים.

צילום איכותי יותר גם בחושך
ב-iOS 11 תוכלו לצלם תמונות תקריב בתנאי תאורה חשוכים, על ידי שימוש במייצב התמונה וצילום ב-HDR. בנוסף, בדומה לאינסטגרם ולתמונות ה-GIF, תוכלו לבצע לופ על תמונות חיות שיראו כמו סרטון קצר. כמו כן, ניתן יהיה בגרסה החדשה לערוך את התמונות החיות, לקצר אותן ולבחור בדיוק את הפריים שרוצים. אפשרות נוספת שהתווספה לתמונות החיות היא מצב החשיפה הארוכה.

אפליקציית המצלמה זוכה לשדרוג משמעותי גם בתחום החיסכון במקום. הסרטונים שלכם ישקלו מחצית מהנפח שלהם עד כה בזכות שיטת דחיסה חדשה. אם עד כה הסרטונים נדחסו בפורמט הנקרא H.264, כעת אפל תדחוס את הסרטונים בפורמט H.265 שיאפשר שמירה על איכות גבוהה יותר של הסרטונים תוך חיסכון מהותי בנפח.

להתחיל שיחה באייפון ולסיים אותה במחשב
באפל מנסים להעשיר כל הזמן את סביבת המוצרים של החברה (אקו-סיסטם) וכדי ליצור התאמה טובה יותר בין שלל המוצרים, אפל עדכנה את אפליקציית המסרים, iMessage, שתסונכרן בזמן אמת עם כל שאר המכשירים. במידה והתחלתם שיחה באייפון שלכם, תוכלו להמשיך אותה גם באייפד או במחשב ולראות את כל היסטוריית הודעות ה-iMessage. במידה ותרצו למחוק את אחת מההודעות, ההודעה תימחק גם בשאר המכשירים.

שירות התשלומים של אפל גם זוכה לשדרוג משמעותי, ומנסה לחדור לשוק חדש של העברת כספים בין משתמשים ולא רק בין משתמשים לעסקים. בישראל הבשורה אינה רלוונטית במיוחד כי שירות Apple Pay לא זמין אצלנו עדיין. כיום כמעט כל הבנקים הגדולים מציעים אפליקציות נוחות ופשוטות להעברת תשלומים באמצעות כרטיס האשראי, ישירות לחברים. בשירות המשודרג, המשתמשים יוכלו לבקש כסף מהחברים באמצעות iMessage. בנוסף, אפליקציית המסרים תזהה הודעות כמו "הזמנתי את הכרטיסים, אתה צריך לשלם לי 30 דולר" ותציע לשלם באמצעות הפלטפורמה החדשה. הכסף יועבר לכרטיס של אפל ובאמצעותו יהיה ניתן לשלם לבעלי עסקים או להעביר את הכסף לחשבון הבנק של המשתמש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אייפון 7 עדשה. ShutterStock
ממשק הצילום גם משתדרג והופך לאיכותי וחסכוני יותר./ShutterStock

פי אלף יותר סירי
העוזרת הווירטואלית מקבלת קול טבעי יותר, חיווי ויזואלי שמציג הצעות והמשכיות של שאלות קודמות ועוד. סירי תדע לתרגם טקסט מאנגלית לכמה שפות כמו סינית, גרמנית, צרפתית, איטלקית וספרדית; היא תלמד את אופן השימוש שלכם ותציע לכם ב-Dock באייפד אפליקציות שאולי תרצו להשתמש בהן. מה שסירי למדה עליכם יסונכרן עם שאר מכשירי החברה וכך לא תצטרכו ללמד אותה כל פעם מחדש. שיפור משמעותי נוסף הוא פתיחתה של סירי לאפליקציות צד ג', שסוף-סוף יוכלו להטמיע אותה.

איני הנהג
אפל מאפשרת מצב חדש בשם "לא להפריע בזמן נהיגה". האייפון יזהה לבד כשהוא מחובר לבלוטות' באוטו או ל-WiFi ויצליב את נתוני ה-GPS כדי לוודא שאתם בנסיעה. ברגע שתתקינו את מערכת ההפעלה החדשה, תוכלו לבחור האם להשתמש במצב הזה ובמידה ותפעילו אותו, לא תקבלו התראות בזמן הנהיגה.

וילון ההתראות ומסך הנעילה הופכים למסך אחד. אם תרצו מסך הנעילה יציג את כל ההתראות שלכם, כך שתוכלו לגלול ישירות את מסך הנעילה. הווידג'טים נשארים והחלקה שמאלה במצב הנעילה תציג אותם. כשתנסו לגלול מלמעלה למטה, ב-iOS 11, כדי לפתוח את וילון ההתראות, בפועל תעברו למסך הנעילה.

iOS 11 השקה. אפל,
שדרוג משמעותי לאייפדים. iOS 11./אפל

אחרי שגוגל ניסתה לעשות את ולא הצליחה במיוחד, כעת תורה של אפל לשדרג את אפליקציית המפות ולהציע ניווט בתוך מבנים. המשתמשים יוכלו לנווט בתוך קניונים או בניינים מוכרים והכי חשוב - ניווט בתוך נמלי תעופה. גם תוכנת הניווט עצמה שופרה וניתן יהיה לצפות בהגבלת המהירות בכבישים בחלק מהמפות.

אם עד היום השדרוגים במערכת ההפעלה כוונו בעיקר למשתמשי אייפון, העדכון החדש הוא העדכון המשמעותי ביותר עבור משתמשי אייפד פרו, והוא הופך את הטאבלט של אפל לכלי עבודה בסיסי מושלם. עד כה הוא נתן מענה אמיתי רק למי שרצו לגלוש באינטרנט ולכתוב מסמכים אבל באפל רוצים שכל זה ישתנה. ה-Dock החדש יאפשר הוספת יותר אפליקציות מבעבר וניתן יהיה לפתוח אותו ישירות מאפליקציות על ידי החלקה מלמטה למעלה. ניתן יהיה לגרור ולזרוק טקסטים, תמונות ולינקים ועוד מאפליקציה אחת לשניה וגם המקלדת הפכה לחכמה יותר. כמו כן, העיפרון של אפל יתמוך בעוד יכולות באייפד כמו סימון מסמכים בעת גלישה באינטרנט ועוד.

סייר קבצים חדש בשם Files יאפשר סוף-סוף ניהול מסודר של כל המסמכים, התמונות ואפילו התיקיות באייפד והוספת תגיות לאותן התיקיות. אם זה לא מספיק, באפל הרחיבו את סייר הקבצים לאפליקציות צד ג' ושילבו אפשרות להתממשק עם חשבונות ענן שונים כמו דרופבוקס, גוגל דרייב ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully