וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפילו לא היה בטעינה": הוברבורד נוסף התפוצץ בישראל

20.9.2017 / 8:41

לפני ארבעה חודשים זה קרה בצפון הארץ והשבוע זה קרה בכפר יונה - רכינוע שנקנה בחנות בישראל התלקח בספונטניות וגרם לשריפה גדולה בבית מגורים: "הילד ישן שם שלוש פעמים בשבוע זה ממש נס"

דייב שחר

(בסרטון: עלינו על הוברבורד - רק כדי לגלות שהנפילה הכואבת בלתי נמנעת)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא היה אפילו בטעינה"./מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכינוע ("הוברבורד" בעברית) הוא כנראה כלי התחבורה האישי המסוכן בישראל; ראינו לא מעט מקרים של התהפכויות ותאונות שנגרמו כתוצאה משימוש בהוברבורד אבל זו רק סכנה אחת שהכלי הזה טומן בחובו. בתחילת דרכו בעולם לפני כשנתיים הוא נודע לשמצה בשל הנטייה של חלק מהמכשירים להתלקח בלי אזהרה ולגרום לשריפות. בחודש מאי זה קרה ליהב טובול, בן 15, מהיישוב שלומי שבצפון הארץ והשבוע זה קרה שוב בארץ לקרן גבאי מכפר יונה.

"בחמש וחצי בבוקר קמתי מרעש", סיפרה גבאי בשיחה עם וואלה! TECH. "לא הבנתי מאין מגיעים קולות הפיצוץ - חשבתי שזה גנב או מחבל. הערתי את בעלי והוא נכנס לחדר עם המחשב, שבדרך כלל ישנים בו הילדים, אבל באותו היום הילדים ישנו בחדר אחר. בעלי נכנס לחדר וראה את ההוברברד עולה בלהבות. הוא פשוט נשרף מעצמו, הוא אפילו לא היה בטעינה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל החדר נשרף./מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, "הילד ישן שם שלוש פעמים בשבוע זה ממש נס - המחשב גם נשרף כי הוא היה צמוד להוברבורד. בעלי כיבה את החשמל בבית והביא צינור מבחוץ. היו ממש להבות - כל החדר היה מפויח. לא הזמנו מכבי-אש כי בעלי השתלט על האש תוך שניות עם מטף. יצאנו החוצה עם הילדים כי היה ריח ועשן סמיך, בחמש בבוקר הם הלכו לישון בגינה. קנינו את ההוברבורד בחנות בנתניה, אני לא יודעת של איזו חברה הוא כי הכול שרוף ואין לי את הקבלה. הוא היה בצבע כחול עם לדים ועלה בסביבות אלף השקלים".

גבאי מזהירה: "פשוט להוציא את זה מהבית! למצוא מקום במחסן, בחוץ - לא בחדר ילדים! אם היו ישנים שם ילדים בחדר, לך תדע מה היה קורה. רוב הילדים מטעינים את זה בחדר".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully