וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת בסטמובייל משיקה אתר חדש ונכנסת אל עולם הגיימינג

19.9.2017 / 20:43

אחת מהרשתות הגדולות בישראל השיקה אתר חדש ובו ניתן למצוא אביזרים במחירים מצחיקים של החל מ-9 שקלים ולראשונה, נכנס אל תוך עולם הגיימינג

רשת החנויות הסלולר הפרטית הגדולה בישראל Bestmobile שבבעלותה 41 סניפים ברחבי הארץ, השיקה אתר חדש הכולל מגון רחב מאוד של מכשירי סלולר, אלפי מוצרים במגוון קטגוריות כמו אביזרים משלימים, גאדג'טים ומולטימדיה. לראשונה מאז הקמת הרשת, החלה להיכנס לתחום הגיימינג ובאתר ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של קונסולות, משחקים ואביזרים במחירים משתלמים, לטענת bestmobile. הרשת תציע את הקונסולות של מיקרוסופט וסוני. המחירים נעים בין 1,369 שקלים לקונסולת ה-Xbox One S עם מנוי לייב לשלושה חודשים, משחק פורזה 3 ועד ל-2,059 שקלים לקונסולת הפליסטיישן 4 פרו בנפח 1 טרה. עוד ניתן למצוא באתר מבצעים כמו גלקסי S8 ביבוא מקביל במחיר של 2,290 שקלים, סוללה ניידת בקיבולת 9,000 מיליאמפר-שעה ב-59 שקלים ושעון של LG עם קישורית סלולרית עצמאית, המריץ את אנדרואיד Wear 2.0 ב-590 שקלים בלבד ועוד שלל אביזרים וכבלים במחירים של החל מ-9 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביזרים לסמארטפון החל מ-9 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

תאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים עם שליחים עד בית הלקוח, שילוח בדואר או איסוף מהסניף הקרוב לבית, שם יוכלו הנציגים להכניס את כרטיס הסים אל הסמארטפון החדש, להעביר את אנשי הקשר ולהעביר הדרכה ללקוח. "המרחב הדיגיטלי שפתחנו מאפשר ללקוח לשוטט בחנות הרשת 24/7 ללמוד על המוצרים, להתאימם לצרכיו, להלבישם באביזרים וכל זאת בנוחות ובנגישות מרבית", אמר עמי צים, מנכ"ל הרשת. "עולם הסלולר שונה מענפים אחרים ועל כן אנו מכוונים לשילוב בין הקניות באון ליין לרכישות באוף ליין האון ליין והאוף ליין אינם ערוצים מתחרים אלא משלימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully