וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף אפשר להשבית את הכפתור של ביקסבי בגלקסי

22.9.2017 / 9:16

ביקסבי סבלה מחבלי לידה קשים, לא הייתה זמינה עד לאחרונה ועדיין לא זמינה עבור משתמשים רבים בעולם, וגם אם זה לא היה קורה, עדיין אין באמת סיבה לייעד לחצן שלם לפיצ'ר לא פופולרי

סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
הכפתור משמאל למטה - למה צריך אותו? גלקסי S8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

גלקסי S8 שהושק לפני כמה חודשים זוכה לפופולריות רבה וללא מעט מחמאות. אחרי הפיאסקו של נוט 7 בשנה שעברה, סמסונג הייתה צריכה מכשיר דגל אמין אבל פיצ'ר אחד לא מפסיק להטריד את המשתמשים - כפתור ייעודי חדש שנועד לזימון העוזרת הווירטואלית של החברה, ביקסבי.

מעבר לעובדה שביקסבי סבלה מחבלי לידה קשים, שהיא לא הייתה זמינה עד לאחרונה ועדיין לא זמינה עבור משתמשים במדינות רבות בעולם - אין באמת סיבה לייעד לחצן שלם לפיצ'ר שעדיין לא זוכה לפופולריות. בתקופה בה אפל מסירה אפילו את כפתור הבית, סמסונג נראית מיושנת מאוד כשהיא מוסיפה כפתור כזה.

לא ברורה הסיבה מדוע התעקשה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית על הכפתור הייעודי של ביקסבי אך נראה שכעת היא מוכנה לקבל מעט ביקורת ותאפשר לנטרל אותו. בעדכון תוכנה ששחררה כבר סמסונג, ויגיע בהדרגה לכלל המשתמשים ברחבי העולם, הוסיפה החברה האפשרות האם להשאיר את הכפתור הייעודי כמו שהוא, כלומר ללא שינוי, או לבטל את פעילותו.

האפשרות הזו תוצג כמתג שיופיע מיד בכניסה לאפליקציה. בנוסף עדיין ניתן יהיה בכל שלב לזמן את העוזרת הווירטואלית בהסטת המסך שמאלה. כעת נותר לתהות, כמה זמן צריך לעבור עד שסמסונג גם תאפשר לשנות את ייעוד הכפתור למשהו קצת יותר אפקטיבי?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
המתחרים מסירים כפתורים, וסמסונג מוסיפים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully