וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה! סוללת האופניים החשמליים התלקחה וגרמה לשריפה בבית בצפון

"יצא ממנה אש ועשן כשהיא הייתה בטעינה", סיפר יזיד אבו שקרה מהעיר נצרת לוואלה! TECH. "הוצאתי אותה מהבית וזרקתי אותה החוצה ביחד עם האופניים. אני רוצה שכל בן אדם יזהר מהדברים האלו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוללת האופניים החשמליים שהתלקחה בטעינה./מערכת וואלה!, צילום מסך

אופניים חשמליים זכו למוניטין מפוקפק בשל הסכנה שהם מציבים בפני הולכי רגל על המדרכות והסיכונים שלוקחים הרוכבים כשהם יורדים לכביש, אבל זו לא הסכנה היחידה שרוכבי אופניים חשמליים צריכים להיזהר ממנה.

"ביום חמישי האחרון הלכתי לישון בשעה 12 בערך ובאחת בלילה אני שומע צעקות ודפיקות בדלת", סיפר יזיד אבו שקרה מהעיר נצרת לוואלה! TECH. " אני מסתכל ימינה ושמאלה, לא רואה שום דבר ואז היה עשן לבן. כל הבית היה סגור". לדברי אבו שקרה, סוללת האופניים שלו התקלחה במפתיע וגרמה לשריפה בביתו.

"הלכתי למטבח וראיתי שהסוללה עושה את כל הבלגן - יוצא ממנה אש ועשן כשהיא הייתה בטעינה". זו הפעם השנייה השבוע שנתקלנו בסוללה המתלקחת בישראל כשהיא מחוברת לחשמל. בתחילת שבוע שעבר ההוברבורד של קרן גבאי מכפר יונה התלקח וגרם לשריפה בביתה וגם הפעם נמנע אסון.

בשונה מההוברבורד, הסוללות של אופניים חשמליים הן הרבה יותר רציניות ומגיעות בקיבולות ומתחים גבוהים יותר; המתח המינימלי הוא 36 וולט והזרם נע בין 8 עד יותר מ-20 אמפר.

"יצא ממנה אש ועשן כשהיא הייתה בטעינה, הוצאתי אותה מהבית וזרקתי אותה החוצה ביחד עם האופניים. אני רוצה שכל בן אדם יזהר מהדברים האלו", אומר אבו שקרה. לדבריו הוא רכש את האופניים עם הסוללה בחנות בעירו.

מקרי ההתלקחויות האחרונים מזכירים לנו לוודא תמיד שאנחנו רוכשים סוללה מקורית ומטען מקורי עם אחריות של החברה. מעבר לכך, חשוב להקפיד שלא לטעון את הגאדג'טים בלילה אלא במהלך שעות היום, כשהחלונות פתוחים ויש לפחות מישהו אחד ער בבית. אם בכל זאת בחרתם לטעון בלילה, עשו זאת בחדר שבו לא ישנים אנשים, כשהחדר מאוורר ולא חם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יזיד אבו שקרה והסוללה השרופה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully