וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו שירותי טלוויזיה נסגרים ומה נשאר פתוח ביום כיפור?

27.9.2017 / 8:20

כמדי שנה, הערוצים הליניאריים של עידן+ יוחשכו וערוצי הסרטים והסדרות יושבתו ביס ובהוט בהתאם לדרישת הרגולציה. שירות נטפליקס יהיה זמין כרגיל ובסלקום ופרטנר משביתים מרצון את ה-VOD למרות שאינם מחויבים בחוק

אדם צופה בטלוויזיה ומחזיק שלט רחוק. ShutterStock
הרוב יוחשך, גם אצל סלקום ופרטנר שלא מחויבות לכללי הרגולציה./ShutterStock

כמדי שנה, שירותי הטלוויזיה בישראל יוחשכו ברובם זמן קצר לפני כניסת יום כיפור עד לסופו. yes ו-HOT, בשונה מפרטנר TV וסלקום TV, מחויבות לפי כללי הרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין להחשיך את השידורים: "ביום הכיפורים לא ישודרו שידורים עצמיים ולא יתורגמו לעברית שידורים שאינם עצמיים", לפי לשון החוק.

לכן מי שמנוי על שירותי הטלוויזיה בכבלים או בלוויין יאלץ, כמו שהיה ב-17 השנים האחרונות, לוותר על מרבית השידורים ולהסתפק בתוכן המוקלט. הערוצים הליניאריים הישראלים כמובן יושבתו: ערוץ 2, 10, 11, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 וכו'. הערוצים הזרים כמו נשיונל ג'יאוגרפיק, דיסקברי, ערוצי הספורט הזרים ועוד ישדרו כרגיל רק ללא כתוביות בעברית.

שירותי ה-VOD של החברות לא יופעלו במהלך יום הכיפורים, אך מי שטרח להקליט תכנים לפני כניסת יום הכיפור, יוכל ליהנות מהם גם במהלך התענית. yes Go, אפליקציית הסמארטפון הנלווית של יס תהיה מושבתת גם בהתאמה. לדברי החברה, "יס גו מתנהל כתמונת מראה של הערוץ בטלוויזיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלקום ופרטנר בוחרות להחשיך את השידורים מטעמי סולידריות./מערכת וואלה!, צילום מסך

סלקום, פרטנר ונטפליקס

בשונה מהוט ויס, על סלקום ופרטנר לא חלים כללי הרגולציה מפני שהם משדרים דרך רשת האינטרנט. שני השירותים הללו חופשיים לעשות כאוות נפשם והם לא מחויבים להחשיך את השידורים. סלקום, הפעילה כבר שלוש שנים בתחום הטלוויזיה, תפעיל גם השנה חסימת שידורים בהתנדבות שתחל באופן הדרגתי החל משעות הצהריים; הערוצים הישראלים, תוכן ה-VOD וערוצי האינטרנט לא יהיו זמינים, הן בממיר והן באפליקציה. ערוצים בינלאומיים, שירות ווליום ושירות ההקלטה המאפשר לצפות בתכנים ששודרו עד שבוע אחורה יהיו זמינים.

גם פרטנר, כאמור, תשבית השירותים שלה לרבות ה-VOD וערוצים ליניאריים, מלבד ערוצי חדשות בינלאומיים. השירות שהושק השנה בחר גם לצנזר את עצמו בהתאם לרוח יום כיפור. המנויים שהצטרפו לנטפליקס באמצעות פרטנר, יוכלו להמשיך לצפות ושאר הלקוחות יוכלו להשתמש בשאר השירותים שהממיר מציע כמו יוטיוב ואפליקציות מגוגל פליי. כמו כן, שירות ה-Catch up המקליט בצורה אוטומטית עד שבועיים אחורה והקלטות של המשתמשים יהיה זמין.

נטפליקס, שהשיקו לאחרונה שירות מלא בעברית, ימשיכו להציע את השירות שלהם כרגיל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נטפליקס בעברית. צילום מסך, אתר יצרן
נטפליקס משדרים כרגיל./אתר יצרן, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully