וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אחד הערוצים הכי דוחים ביוטיוב - ואנשים מתמכרים לו בהמוניהם

אילן גלר

27.9.2017 / 8:59

חלק ניכר מהצופים בערוץ עושים זאת מתוך משיכה לתכנים מוזרים ומגעילים, אבל כוכבת הסרטונים סבורה שיש להם תכונות רפואיות בשיטת הגירוי קולי, ASMR

ASMRTheChew

ערוץ היוטיוב ASMRTheChew זכה תוך שנתיים בלבד לפופולריות רבים וליותר מ-160,000 עוקבים. חלק מהסרטונים שם זכו למיליוני צפיות, אבל כנראה שהוא לא מיועד לכל אחד. רבים יתקשו לצפות בסרטונים במשך יותר מכמה שניות לפני שהבחילה תשתלט עליהם.

מה סוד ההצלחה של הערוץ בעל תקציב ההפקה המצומצם? כוכבת הערוץ, ספיריט פייטון, מקליטה את עצמה אוכלת כל מיני מאכלים, תוך שהיא שמה דגש על צלילי האכילה המוקלטים באמצעות מיקרופון רגיש. התוצאה היא תיעוד מדויק להחריד של קולות הלעיסה והבליעה ובהחלט חוויה מצמררת ויוצאת דופן.

עוד בנושא

והתופעה ההפוכה - כשרעש של לעיסה מוציא אדם מדעתו
ביחנו את עצמכם: האם תוכלו להעניק למוח שלכם אורגזמה בעזרת ASMR?

למשל - הנה היא אוכלת מלפפונים חמוצים

בעוד שבהחלט ייתכן כי חלק ניכר מהצופים בערוץ עושים זאת מתוך משיכה לתכנים מוזרים ומגעילים, הרי שספיריט עצמה סבורה דווקא שהסרטונים אותם היא מקליטה עשויים לתרום לבריאות, לחיים נכונים ולרוגע. בשם הערוץ מופיעה המילה ASMR, שזהו למעשה שמה של שיטה להירגעות המופעלת דרך גירוי קולי, ופייטון משוכנעת כי צלילי הלעיסה שלה מסוגלים לרפא אנשים הסובלים מלחץ, דיכאון וקשיי שינה.

עוד באותו נושא

האם הסרטון הזה יעניק לכם אורגזמה - במוח? צפו וגלו

לכתבה המלאה

נו? זה מרגיע אתכם?

פייטון עצמה הקימה את הערוץ לאחר שחשה דיכאון עמוק בעקבות ניתוח שלא איפשר לה להמשיך בעבודתה. הטיפול בשיטת ה-ASMR עזר לה לדבריה להתאושש, ומכאן רצונה לחלוק את שיטת התרפיה הזו עם אחרים. כמובן שאתם לא חייבים להאמין בכל זה על מנת ליהנות או לסבול מסרטוני הלעיסה של מלפפונים חמוצים, תפוחים וקורנפלקס המוקלטים ממעמקי גרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • ASMR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully