וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי Mi A1 הושק בישראל - עם שלוש מצלמות וגרסת אנדרואיד נקייה

28.9.2017 / 8:41

בגב המכשיר מערך צילום כפול עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל המציעות זום אופטי פי 2, כמו באייפון 7. בלבו ערכת השבב סנאפדרגון 625 של קוולקום ו-4 גיגה זיכרון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנאפדרגון 625 של קוולקום ו-4 גיגה זיכרון RAM./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הסלולר הסינית שיאומי משיקה בישראל את Mi A1 הסמארטפון הראשון שמגיע לישראל בסדרת Android One, גרסת מערכת ההפעלה הנקייה מבית גוגל. שיאומי Mi A1 מגיע עם ערכת השבב סנאפדרגון 625 של קוולקום, יש לו מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציה Full HD וזיכרון עבודה בנפח 4 גיגה RAM לצד אחסון פנימי בנפח 64 גיגה.

בגב המכשיר מערך צילום כפול עם שתי עדשות של 12 מגה פיקסל המציעות זום אופטי פי 2, כמו באייפון 7. מקדימה תמצאו מצלמת סלפי 5 מגה פיקסל ואת כל העסק מפעילה סוללת 3,080 מיליאמפר-שעה. Mi A1 הוא הסמארטפון הראשון שמיוצר על ידי שיאומי, המציע ממשק משתמש של חברה אחרת. בגרסה הנקייה של אנדרואיד מציעה אחסון תמונות ללא הגבלה באיכות גבוהה וללא תשלום ב- Google Photos.

המכשיר תומך בשני כרטיסי SIM במקביל הוא מגיע עם שקע USB מסוג C וטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0. כאמור, שיאומי Mi A1 הוא המכשיר הראשון בישראל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Android One המקבלת עדכונים ישירות מגוגל - זכות שהייתה שמורה עד כה עבור מכשירי נקסוס ופיקסל.

מחירו של ה-Mi A1 בישראל יעמוד על 1,349 שקלים בייבוא רשמי של חברת המילטון, המעניקה שנתיים אחריות. ניתן לרכוש את המכשיר ברשתות KSP ואייבורי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכשיר הראשון בישראל עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת Android One./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully