וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן מהירות: אייפון 8 פלוס vs גלקסי נוט 8 - מי ניצח?

1.10.2017 / 8:44

המידע שהמתקבל משקף אמנם שני מכשירים בלבד, ולא את כלל המכשירים - אבל בסופו של דבר יש לנו מנצח, והוא מוכיח שאלגנטיות זה לא הכול בחיים

שני מכשירי דגל חזקים במיוחד הושקו לאחרונה בעולם - גלקסי "מלך-האנדרואידים" נוט 8; ואייפון "הכי-טוב-עד-היום-עד-שייצא-אייפון-עשר" 8. על הנייר, נתוני הגלקסי נוט 8 שהושק לפני כמה שבועות טובים יותר מזה של אייפון 8 פלוס, המתחרה הטבעי שלו.

זיכרון עבודה בנפח 6 גיגה RAM לצד מעבד מפלצתי אמורים לתת לו את היתרון, אבל לאייפונים תמיד היה אס בשרוול - התאמה טובה מכולם בין החומרה לתוכנה. אז האם כוח דרום קוריאני טהור ינצח את האלגנטיות הקליפורנית?

ערוץ היוטיוב המפורסם PhoneBuff העמיד את שני מכשירי הדגל לשתי משימות שרובנו מבצעים מדי יום: טעינת 16 אפליקציות ומשחקים בפעם הראשונה על מנת לראות באילו מהמכשירים הן נפתחות מהר יותר. לאחר מכן הם הריצו את היישומים אך הפעם ממסך היישומים הפתוחים ברקע כדי לבדוק ריבוי משימות.

בתחילתה של המשימה הראשונה הפגין נוט 8 יכולת מרשימה אך רגע לפני הסוף הדביק אייפון 8 פלוס את הפער והעמיד את הטיימר על תוצאה של דקה ו-27 שניות - 3 שניות מהיר יותר מהגלקסי נוט 8. אולם, במשימה השנייה, כשהיישומים נטענו יחד, ניצח הנוט 8 בפער של כשש שניות. הוא קבע תוצאה של 2 דקות ושנייה אחת לעומת 2 דקות ושבע שניות באייפון 8 פלוס.

בסיכום הכללי, אפשר להגיד שמדובר בסרטון מותח ומהנה לצפייה אבל מבחני מהירות כאלה לא משקפים יותר מדי. המידע המתקבל משקף שני מכשירים בלבד ולא את כלל המכשירים אבל בסופו של דבר יש לנו מנצח, והוא מוכיח שאלגנטיות זה לא הכול בחיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במבחן הספציפי הזה נרשם ניצחון לאנדרואיד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully