וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GoPro השיקה את Hero 6 Black. מה מחירה בארץ?

1.10.2017 / 8:52

באירוע שהתקיים בישראל במקביל, הציגה יבאונית GoPro בישראל, D.A.A, לראשונה בארץ את הרחפן Karma של החברה, שהושק בשנה שעברה. הרחפן מגיע עם ה-Hero 6 ועם עדכוני תוכנה

באירוע קצר שקיימה יצרנית מצלמות האקסטרים GoPro בקליפורניה, חשפה החברה שתי מצלמות חדשות: הבכירה שבהן היא מצלמת הדגל Hero 6 Black, ובשונה משנים קודמות, גו פרו לא חשפה מצלמה נוספת שתחליף את Hero 5 Session בדרג הנמוך יותר. המצלמה החדשה נראית זהה לחלוטין ל-Hero 5 ובחברה טוענים שהשדרוגים באים לידי ביטוי באיכות הצבעים ובתמיכה ברזולוציית 4K HDR.

Hero 6 מבוססת על מעבד שתוכנן ופותח על ידי גו פרו, ומסוגלת לצלם וידאו ברזולוציה מקסימלית של 4K ו-60 פריימים לשניה. למצלמה נוסף רכיב אינטרנט אלחוטי התומך בתקן 5GHz ותומך בחיבור מהיר פי שלושה בין הסמארטפון למצלמה. מחירה של המצלמה בישראל עומד על 2,399 שקלים.

בדומה לעיצוב, גם העמידות למים זהה לדגם הקודם - עד לעומק של 10 מטרים. שאר החיישנים, לרבות GPS, מד תאוצה וג'ירוסקופ נשארו אותו הדבר. עוד כוללת המצלמה תמיכה בשליטה קולית של עד 10 שפות וכעת נוספה תמיכה באפשרות להדליק את המצלמה בפקודה קולית. עוד מציעה המצלמה זום דיגיטלי במסך המגע.

המצלמה השנייה שנחשפה היא מצלמת 360 מעלות בשם Fusion, המסוגלת לצלם באיכות מקסימלית של 5.2k. המצלמה כוללת מייצב תמונה אלקטרוני המדמה ייצוב תמונה באמצעות מייצב מקצועי. המצלמה מצלמת ברזולוציה של 18 מגה פיקסל, מקליטה אודיו ב-360 מעלות והיא עמידה למים עד 5 מטרים. האביזרים של GoPro יתאימו ל-Fusion והיא כוללת תמיכה בשליטה קולית. המצלמה תגיע לחנויות בעולם בחודש נובמבר.

באירוע שהתקיים בישראל במקביל, הציגה יבאונית GoPro בישראל, D.A.A, לראשונה בארץ את הרחפן Karma של החברה, שהושק בשנה שעברה. הרחפן מגיע עם ה-Hero 6 ועם עדכוני תוכנה חדשים, המאפשרים מצב צילום "עקוב אחריי", שמנווט באמצעות GPS אחר מחזיק השלט החכם. הרחפן ללא מצלמה יעלה 4,499 שקלים ועם Hero 6 מחירו יהיה 6,199 שקלים.

במהלך מסיבת העיתונאים התגאתה החברה במיוחד באפשרות Quickstories, שמציעה לשתף סרטוני וידאו קצרים, הנערכים בצורה אוטומטית, וזמינים להעלאה לאינסטגרם או לפייסבוק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גו פרו הירו 6 בלאק - עיצוב זהה לדגם הקודם./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו גם ברזולוציית 4K HDR./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully