וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקינג! סופר מריו התעלל ביושי במשחק המקורי

20.10.2017 / 7:14

מכות בראש, זריקה על חפצים ועוד - זו רק חלק ממסכת ההתעללויות שממציא המשחק רצה לשלב במשחק המקורי. בסוף נשארנו רק עם מכות בראש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעזוב אותו בשקט!/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלם למעריצי סדרת המשחקים סופר מריו: עוד בטרם הומצאה רשת האינטרנט, קונסולות הסוני והאקסבוקס, רבים מאיתנו שרפו שעות (ולעתים אף ימים) במשחקי נינטנדו. אחד המשחקים הפופולריים ביותר היה סופר מאריו, ובמהרה מאריו עצמו הפך לאייקון תרבותי המזוהה ביותר עם נינטנדו.

השרברב האיטלקי שלחם בדינוזאורים ונשאב לצינורות כשהוא לבוש בסרבל כחול וחולצה אדומה הפך לגיבור של רבים, אבל מתברר שלא הכול היה ורוד בעולמו של מאריו. לרגל 30 שנה ליציאת למשחק הסופר-פופולרי המקורי, התפנה מייסדו לספר לא מעט סודות שנשמעים מאוד לא תקינים פוליטית כיום, אחד מהם זה היחס שספג ממנו יושי.

יושי, דינוזאור המחמד של מאריו, סייע לשרברב האמיץ לצלוח משימות רבות ולהגיע במהרה למקומות שונים בעולם המשחק, כשהוא רכוב על גבו. כעת מתברר שכדי להאיץ ביושי, מאריו נהג להכות אותו, לדחוף אותו על חפצים, להכות אותו בראשו ועוד שאר התעללויות שלמזלנו לא יצאו כולם לפועל מכיוון שנינטנדו גנזה את המשחק המקורי.

ההתעללות היחידה שנותר היא מכה לראשו של יושי, שפורשה על ידי המעריצים במהלך השנים כמחווה בלבד, ולא כמכה. אך כעת מתבררת גודל הפרשה שמכתימה את דמותו של מאריו כבחור עם לב זהב, שרק רוצה להציל את הנסיכה שנחטפה על ידי באוזר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully