וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני המצלמה: מכשיר הגלקסי התלקח והתפוצץ בכיס החולצה

6.10.2017 / 7:08

ברגע שהאיש הזיז את ידו לכיוון מקור החום, ונגע בסמארטפון, המכשיר החל להתלקח וגיצים נתזו ממנו לכל עבר: "במזל לא נפגעו עוד אנשים". סמסונג והמשטרה פתחו בבדיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה הפיצ'ר הזה?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוללות הסובלות מנזק, מתנפחות ומתלקחות אינן נחלתן הבלעדית של סמסונג, אבל מאז פרשת גלקסי נוט 7 המתפוצץ בשנה שעברה, החברה מזוהה מאוד עם התופעה המסוכנת וכשמכשיר גלקסי מתפוצץ, זה אף פעם לא חדשות טובות.

הפעם זה קרה לתושב אינדונזיה, בן 43, שהובהל בחודש שעבר לבית חולים לאחר שמכשיר מדגם גלקסי גראנד כבן 4 שנים התפוצץ בכיסו הקדמי של חולצתו וגרם לו לכוויות חיצוניות באזור פלג הגוף העליון.

"נעמדתי בתור ללובי בבית מלון, ופתאום הרגשתי שמשהו מתחמם באזור הקדמי של החולצה שלי וגורם לי לאי-נוחות", סיפר האינדונזי שנראה בתיעוד הרבה יותר מבוהל ממה שהוא מתאר. לדבריו, ברגע שהזיז את ידו לכיוון מקור החום ונגע בסמארטפון, המכשיר החל להתלקח וגיצים נתזו ממנו לכל עבר. "במזל לא נפגעו עוד אנשים", הוא סיכם.

למזלו של האיש, עוברי האורח שהיו במקום עזרו לו להתגלגל על הרצפה ובכך מזערו את הנזק שעלול היה להיות גדול הרבה יותר. "אין לי ספק, אלמלא האנשים מסביבי שעזרו לי הייתי הופך לכדור אש אנושי", אמר הלקוח חסר המזל.

לא ברור בדיוק מה גרם להתלקחות האלימה הזו אולם המשטרה מסרה כי ייתכן שעומס על רכיבי הקישוריות בשילוב עם העובדה שהמכשיר ישן גם לפיצוץ מסמסונג נמסר כי היא משתפת פעולה עם המשטרה המקומית וממצאים ראשוניים של התקרית יפורסמו בקרוב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully