וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת "ספליטגייט" מסבכת את אפל: עוד מכשירי אייפון 8 פלוס התפרקו בטעינה

8.10.2017 / 9:17

לפי דיווחי המשתמשים, שרכשו אייפון 8 פלוס, הוא התנפח תוך כדי טעינה (עם כבל מקורי) עד לרמה שהמסך התנתק מגוף מכשיר כמעט לגמרי. עד כה התקבלו כשמונה דיווחים עם תקלה דומה, וכבר לא רק במזרח הרחוק

מכשירי אייפון 8 ואייפון 8 פלוס החדשים של אפל טרם סיימו את סבבי ההשקות ברחבי העולם, אבל נדמה שאפל כבר עומדת בפתחה של פרשה רצינית, שעלולה להעיב על חגיגת ההשקה. כזכור, שני האייפונים האלה הושקו לצד אייפון x, שצפוי להימכר החל מתאריך 3 בנובמבר, מה שהופך אותם לקצת פחות אטרקטיביים; אבל הפרשה הזו עשויה להפוך את אייפון 8 פלוס למכשיר הרבה פחות נחשק.

הפרשה, שכבר זכתה לכינוי "ספליטגייט", החלה בשבוע שעבר, עם הופעת תמונות ועדויות ברשתות החברתיות שאייפון 8 פלוס מתנפח ונפתח בזמן טעינה. שני הפוסטים הראשונים דווחו בהרחבה בכלי התקשורת ברחבי העולם ועדויות נוספות של משתמשים אחרים לא איחרו להגיע.

חשוב לציין שבכל המקרים המשתמשים טענו את האייפון עם כבל ומטען מקוריים שהגיעו בערכה של אפל. זו הפרשה השלישית של החברה שמקבלת כינוי; באייפון 4 תקלת הקליטה כונתה "אנטנהגייט", אייפון 6 פלוס המתקפל כונה "בנדגייט", וכעת "ספליטגייט" דורש את התייחסותה של אפל, שכבר הודיעה כי היא בודקת את העניין.

לפי דיווחי המשתמשים שרכשו אייפון 8 פלוס במזרח, הוא התנפח תוך כדי טעינה עד לרמה שהמסך התנתק מגוף מכשיר כמעט לגמרי. עד כה התקבלו כשמונה דיווחים עם תקלה דומה, וכבר לא רק במזרח הרחוק; תקלות דומות תועדו גם בקנדה וביוון. אפל צפויה לפרסם את ממצאיה בימים הקרובים.

בתקופה הקרובה נדע האם מדובר בתקלה רחבת היקף או בפס ייצור אחד תקול. בכל מקרה, נראה שאפל לא ממהרת להחזיר אליה את המכשירים שהושקו לאחרונה, בניגוד לסמסונג שקראה למשתמשים לנטוש את גלקסי נוט 7 זמן קצר אחרי שאלו החלו להתפוצץ. התקלה של אפל לא מסכנת את המשתמשים כמו התקלה שהייתה במכשירי סמסונג, בשנה שעברה, אבל נראה ששוב נקודת התורפה במכשירים החדשים היא הסוללה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully