וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הפייסבוק שתמצא לכם קנאביס בחו"ל

מגזין קנאביס

8.10.2017 / 9:27

הקבוצה הסגורה מונה כבר כמעט 7,000 גולשים וכל מטרתה היא לתת טיפים לישראלים המחפשים קנאביס בחו"ל - ממספרי טלפון של דילרים לגראס שנשאר והוחבא לפני הטיסה

קנאביס. תצפית TPS
היי, זה בדיוק מאחורי הפסל כמו שהבטיחו!/תצפית TPS

צרכני קנאביס שטסים מעוניינים לרוב להמשיך לתפעל את התחביב שלהם, אבל במדינות רבות לא פשוט לרכוש את הצמח, גם אם לא מדובר בעבירה. בשלב מסוים בביקור עולה בראש המחשבה "איפה אני מוצא משהו לעשן?" בחלק מהאזורים בעולם, כמו גואה, סיני, ברצלונה, מרוקו, ג'מייקה או אמסטרדם, למשל, הקנאביס כבר ימצא אתכם. במקומות כמו צ'כיה, מקסיקו וקנדה, תצטרכו אולי לנסוע למרכז העיר בשעת לילה מאוחרת, לשאול חבר או ברמן בפאב ולכל הפחות לעשות מאמץ מסוים כדי להתארגן.

מהצד השני של המתרס יש מדינות בהן מציאת כיוון היא אתגר אמיתי, בעיקר אם מדובר במקום שמעולם לא ביקרתם בו קודם ואינכם מכירים שם אף אחד. השיטה המוכרת והנפוצה ביותר היא שימוש באתר קרייגסליסט, שהפך עם השנים ללוח מודעות לכל נושא, כולל הצעות למכירת קנאביס. אבל אם תרצו לשמור על אווירה ישראלית, ולא לרכוש קנאביס מדילר שהרגע הגעתם אליו באינטרנט - הכירו את קבוצת הפייסבוק "סאחים החוצי!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישראלים עוזרים זה לזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

הקבוצה הסגורה (צריך לבקש אישור להצטרף) מונה כבר כמעט 7,000 גולשים וכל מטרתה היא לתת טיפים לישראלים המחפשים קנאביס בחו"ל. מצטרפים חדשים, או מי שבדיוק נחת בעיר חדשה, מוזמנים לכתוב פוסט עם שם העיר בה נמצאים (אפשר גם בלי פירוט נוסף) ותוך זמן קצר, במרבית המקרים, תקבלו הכוונה לסוחר המוכר בסביבה ואפילו למספרי טלפון מדויקים.

בנוסף מציעה הקבוצה בונוס נחמד: ישראלים ששהו במקום, רכשו קנאביס ונהנו - אך לא הספיקו לסיים את כל השקית, מחביאים את השאריות במקום ציבורי כלשהו ומפרסמים בקבוצה קול קורא עבור הישראלי הראשון שיגיע וייקח.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

>> פורסם לראשונה במגזין קנאביס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא צריך יותר מלרשום את שם העיר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי תצטרכו להסתובב קצת במקומות חשוכים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השימוש בקבוצה - כמובן - על אחריות הגולשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully