וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיאטה המושלמת: פנסוניק פיתחה גאדג'ט שסופר קלוריות בכל מנה

11.10.2017 / 7:52

המתקן, דמוי מדפסת משרדית, מספק נתונים מדויקים על המזון שלנו. בנוסף לכמות הקלוריות שיש במנה, המתקן מדווח גם מהם הערכים התזונתיים שלה, כמות חלבונים, מלח וכו'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם זה באמת כל כך פשוט, ועובד כמו שצריך - זה כנראה יהיה פופולרי מאוד בחוגים מסוימים./מערכת וואלה!, צילום מסך

המאבק במאכלים עתירי קלוריות היא נחלתם של רבים המנסים לרדת במשקל וכעת הם מקבלים כלי נשק מתקדם במיוחד - מתקן שמסוגל לספור קלוריות בכל מנה שתכניסו לתוכו. הפיתוח של חברת פנסוניק מסוגל לדווח, בנוסף לכמות קלוריות שיש במנה, גם מהם הערכים התזונתיים שלה, כמות חלבונים, מלח וכו'.

מדובר למעשה במתקן דמוי מדפסת משרדית, המספק נתונים מדויקים על המזון שלנו. בניגוד לאפליקציות בהן ניתן לדעת רק מידע כללי על האוכל שאנחנו מכניסים לפה, הגאדג'ט הזה מספק נתונים על בסיס טכנולוגיית החזר אור. כדי להפעיל את המתקן צריך להכניס את הצלחת לתוכו ולהמתין 10-20 שניות. לאחר מכן יופיעו על הצג כל הנתונים הדרושים לתכנון הדיאטה.

מכיוון שאי אפשר להשתמש בגאדג'ט כזה או אחר ללא אפליקציה נלוות לסמארטפון, פיתחה היצרנית גם אפליקציה ייעודית אליה יסתנכרו כל הנתונים כך שהמשתמש יכול לעקוב בדיוק אחרי המזון אותו הוא מכניס לפה בדיוק רב. לדברי פנסוניק, הגאדג'ט נמצא כעת בשלב אבטיפוס והוא צפוי להגיע לחנויות בקרוב. אמנם אין לסורק המזון תג מחיר, אבל ניתן לשער שהוא לא יהיה נמוך במיוחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully