וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו אפליקציית עריכת וידאו ישראלית חדשה - והיא מעולה

11.10.2017 / 7:28

קל מאוד ללכת לאיבוד עם כל האפקטים והאפשרויות המוצעות באפליקציה, אך כמה דקות בממשק ותסתדרו מצוין. פחות אהבנו את הניסיון המוגזם של Enlight לגרום למשתמשים לרכוש את גרסת הפרו שאינה חינמית

חברת Lightricks הישראלית השיקה את אפליקציית עריכת הווידאו הראשונה שלה למכשירי אייפון ואייפד. Enlight Videoleap מציעה פיצ'רים רבים הזמינים לראשונה גם במובייל כמו שכבות, שילוב כמה קטעי וידאו, הנפשה, הוספת טקסט ואודיו ועוד.

הפיצ'רים המרכזיים באפליקציה כוללים הנפשת אובייקטים בווידאו על ידי קיבוע של פריימים מסוימים על ציר זמן; עבודה על שכבות וידאו, תמונות, טקסטים ואפקטים נוספים; "מסך ירוק" כמו בשידורי וידאו מקצועיים המאפשר להחליף את הרקע; שילוב וערבוב קטעי וידאו, תמונות או טקסט יחד, תיקונים והתאמות של צבעים ועוד. Videoleap מנצלת יכולות בינה מלאכותית (AI) וזיהוי קצוות (Edge Awareness) של אלמנטים בווידאו על מנת להעניק למשתמשים יותר שליטה בצורה אינטואיטיבית.

למרות שתוכנת העריכה של אפל, iMovie, המגיעה מובנית באייפון מצוינת, Enlight Videoleap עדיין מציעה פיצ'רים מורכבים ושווים יותר. גם בגרסה החינמית האפליקציה מאפשרת לבצע פעולות רבות כמו להדביק אימוג'י או כל תמונה אחרת ולהזיז אותה במהלך הווידאו, לטשטש אזור ספציפי באמצע הסרטון, להוסיף סרטון על סרטון ועוד. התוכנה מאוד פשוטה ואינטואטיבית אבל נדרשות כמה דקות כדי ללמוד איך לתפעל אותה בדיוק.

לייטריקס. לייטריקס,
יותר משוכללת מ-iMovie, אפליקציית העריכה המובנית באייפון./לייטריקס

קל מאוד ללכת לאיבוד עם כל האפקטים והאפשרויות המוצעות באפליקציה, אך כמה דקות בממשק ותסתדרו מצוין. פחות אהבנו את הניסיון המוגזם של Enlight לגרום למשתמשים לרכוש את גרסת ה-Pro, המוצעת בתשלום חד פעמי של 159.90 שקלים או במודל של השכרה: 5.99 שקלים לחודש, עם התחייבות ל-12 חודשים, או 13.90 לחודש ללא התחייבות. לצערנו האפליקציה לא זמינה עבור משתמשי אנדרואיד, וחבל כי הם אלו שזקוקים לה הכי הרבה.

לייטריקס הישראלית היא המפתחת של אפליקציית עריכת תמונות הסלפי Facetune והאפליקציה זוכת פרס העיצוב של אפל לשנת 2017, Enlight. "אנחנו מספקים למשתמשים סטודיו שלם ליצירה, עריכה והפקה כוללת של וידאו - בכף ידם", אמר ד"ר זאב פרבמן, מייסד שותף ומנכ"ל לייטריקס. "הפיצ'רים הותאמו למכשירי המובייל מבלי להתפשר על איכותם. כל אחד יכול לערוך סרטים ברמה הגבוהה ביותר תוך דקות".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully