וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירת AirBNB נתפסה עם מצלמה נסתרת מכוונת על המיטה

אילן גלר

15.10.2017 / 8:44

בעל הדירה טוען כי לא צילם את האורחים ללא ידיעתם אלא רק תיעד מסיבות חשק. להוכחה הוא הציג עשרות תיעודים של אורגיות שהתרחשו בדירה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעל הדירה לא הכחיש שהציב את המצלמה אך טען כי צילם רק מסיבות חשק ברשות ולא אורחים ללא ידיעתם./מערכת וואלה!, צילום מסך

זהו כנראה הסיוט הגדול ביותר של זוג המתארח בדירת AirBNB: מצלמה נסתרת המתעדת את כל המתרחש בדירה, כולל בחדר המיטות, ללא ידיעת האורחים. אולם זה בדיוק מה שקרה לזוג נופשים שהתארח בדירה בפלורידה, שגילו לחרדתם כי מתוך גלאי העשן מציצה עדשת מצלמה זעירה, שהקליטה וידאו באיכות HD לתוך כרטיס SD.

השניים הזעיקו את המשטרה, שאיתרה מצלמה נוספת, בחדר אחר, וציוד רב הכולל מחשבים, כוננים קשיחים ניידים וכרטיסי SD שאגרו את ההקלטות של האורחים. בחברת AirBNB, המפעילה את השירות המקוון המאפשר לבעלי דירות להשכיר את דירתם לתקופות קצרות, קיבלו את הדיווח בתדהמה, ומיהרו כמובן להסיר את הדירה מהמאגר.

לפי הדיווח, הדירה הייתה זמינה להשכרה במאגר של האתר במשך יותר משנתיים, ולא ידוע כמה אורחים הוקלטו בלי ידיעתם. המארח, ווין נט בן ה-56, נחסם לצמיתות מהשירות ויאלץ כעת להתמודד גם עם אישום בגין צילום וידאו ללא רשות.

נט אינו מכחיש כי דירת ה-AirBNB שלו אכן רושתה במצלמות, אך טוען כי לא עשה בהן מעולם שימוש לצורך הקלטת האורחים. הוא מודה כי ציוד ההקלטה נועד לצורך תיעוד מסיבות חשק, אך תיעוד זה הוקלט אך ורק ברשות המשתתפים. אחת ההוכחות שאותן הציג בפני המשטרה היא הקלטות של עשרות מסיבות חשק כאלה, בניגוד להקלטות סתר של אורחים בדירה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully