וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב תקלה ארצית בגולן טלקום: "אי אפשר להוציא ולקבל שיחות"

16.10.2017 / 12:31

נכון לעכשיו התקלה נפתרה. לפי הדיווחים לא ניתן היה לקיים שיחות טלפון אך הגלישה הסלולרית נותרה זמינה. מגולן נמסר: "מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצרה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי פה הפראייר? תקלה שנייה תוך פחות מחודש./מערכת וואלה!, צילום מסך

בפעם השנייה תוך פחות מחודש מדווחים לקוחות ספקית הסלולר "גולן טלקום" על תקלה נרחבת בשירות בכל רחבי הארץ. לפי הדיווחים, לא ניתן להוציא ולקבל שיחות. "אין בכלל צליל חיוג", סיפרה לוואלה! TECH אחת הלקוחות המתוסכלות. "אני מחייגת וישר זה מתנתק".

הדיווחים על ניתוקים החלו להתקבל במוקד של גולן בסביבות השעה 12:00 ולקוחות רבים פנו גם לעמוד הפייסבוק של החברה כדי להתלונן, אך עד כה לא קיבלו מענה. לפי הדיווחים, שירות האינטרנט הסלולרי עדיין עובד כשורה, וניתן להשתמש באפליקציות מסרים כדי לתקשר.

מחברת גולן טלקום נמסר בתגובה לפנייתנו כי "לפני כחצי שעה התגלתה תקלה ברשת הפוגעת בקבלה והוצאת שיחות אך לא בגלישה - כך שניתן לבצע שיחות באמצעות אפליקציות מסרים מידיים דוגמת ווטסאפ. מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ומדגישים כי היא אינה פוגעת, כאמור, בגלישה באינטרנט. אנחנו עובדים במלוא הכוחות והמאמץ לחזרה לשירות מלא ומתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות".

כשעה לאחר מכן נמסר מגולן כי: "התקלה נפתרה לחלוטין. כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות היו תקינות, ומרבית השיחות הנכנסות גם כן. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצרה".

לגולן טלקום 900 אלף לקוחות והיא ידועה בעיקר כספקית המציעה דילים זולים ומשתלמים. החברה נרכשה לאחרונה על ידי קבוצת אלקטרה ובשנים האחרונות החלה לפרק בצורה משמעותית את התשתית שלה ולהסתמך על תשתית של חברת סלקום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תלונות הגולשים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully