וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קונים קייס לאייפון ב-4,700 שקלים?

18.10.2017 / 9:02

מגן האייפון הזה עשוי מטיטניום והוא יקר יותר אפילו מאייפון X שיגיע לחנויות בעוד כחודש. לדברי החברה מסינגפור, נרשמה התעניינות מכמה רוכשים פוטנציאליים; או שעדיף לומר - משקיעים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עולה יותר מהאייפון הכי יקר./מערכת וואלה!, צילום מסך

קניית סמארטפון חדש לעולם לא מסתכמת רק בסמארטפון עצמו, שכן כדי להימנע מביקור תקופתי במעבדה עדיף להצטייד גם במארז מגן ראוי, בעיקר כעת כשאייפונים מגיעים עם גב זכוכית רגיש, שאמנם מאפשר טעינה אלחוטית אבל הופך את המכשיר להרבה יותר מועד לפורענות.

רוב המשתמשים יעדיפו להשקיע עוד כמה עשרות שקלים בקייס מחברה מוכרת, אבל האם הייתם מוכנים להשקיע בקייס שעולה יותר מהאייפון הכי יקר שיש? יצרנית קייסים מסינגפור בשם Gray, השיקה לאחרונה מגן לאייפון עם תג מחיר מפוצץ של 1,345 דולרים - יקר יותר ממחירו של אייפון x שצפוי לצאת לחנויות בחודש הבא ויעלה 1,149 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מספק הגנה, אבל גם סמל סטטוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

להבדיל מקייסים אחרים הקיימים בשוק, ועשויים מפלסטיק קשיח, גומי או סיליקון, הקייס הזה עשוי כולו מטיטניום - מתכת יקרה עמידה מאוד ודוחה קורוזיה. לטענת היצרנית, ייצור הקייס נעשה כולו באמצעות מכונה מיוחדת ששומרת על החוזק של המתכת.

המשתמשים המעושרים שיצטיידו בקייס הזה יזכו למראה לא שגרתי חדש לאייפון שלהם; הקייס מורכב משתי חתיכות מתכת, בעלות פינות חתוכות. הקייס זמין בצבעים רבים לאייפון 8 ואייפון 8 פלוס בלבד כרגע, והחברה סיפרה כי נרשמה התעניינות מכמה רוכשים פוטנציאליים. עוד אמרו בחברה כי תושק מהדורה מיוחדת יחד עם תחילת השיווק של אייפון X.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל קייס ממוספר כמו יצירת אמנות./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקיי, הבנו - הוא עמיד מאוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully