וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון גדול לווינדוס 10 זמין כעת להורדה; אלה החידושים

18.10.2017 / 8:53

העדכון הגדול השני של השנה למערכת ההפעלה כולל אפליקציות משופרות אבל בעיקר יכולות תלת-ממד ומציאות משולבת. בנוסף השיקה מיקרוסופט משקפי מציאות מעורבת חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדכון הגדול השני של השנה לווינדוס 10./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט הודיעה אתמול על השקת Fall Creators Update לווינדוס 10, ועל השקת משקפי מציאות מעורבת (Mixed Reality) חדשים של ווינדוס. מדובר בעדכון השני הגדול של המערכת, המכונה "עדכון הסתיו", והוא היה בבדיקות בטא אצל משתמשים נבחרים בחודשים האחרונים.

העדכון מביא עמו כמה אפשרויות חדשות למשתמשי מערכת ההפעלה, בהן תמיכה בפלטפורמת המציאות המשולבת, שהוצגה לראשונה השנה ותאפשר למשתמשים לצפות בתכני מציאות מדומה בשיתוף עם יצרניות חומרה נוספות כמו לנובו, דל, אייסר ועוד, באמצעות בקרים מיוחדים שלא אמורים להיות יקרים במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיקר תשומת הלב הוקדשה בעדכון האחרון למציאות משולבת./מערכת וואלה!, צילום מסך

העדכון מאפשר לצייר ישירות על מסמכי PDF, תכונה חדשה של Find my Pen, המשך עבודה על-גבי המחשב באמצעות Cortana לטלפון, או באמצעות הדפדפן. דפדפן Edge שודרג בפיצ'ר שאמור לאפשר עבודה על כמה פלטפורמות, מאפייני אבטחה ופרטיות משופרים, ושיפורים בתחום הנגישות כמו שליטה באמצעות העיניים.

עוד כולל העדכון מציג (Viewer) מציאות משולבת, המביא את המציאות המשולבת למחשב האישי, וליצור באמצעות המצלמה במחשב האישי סביבת מציאות רבודה ובתוכה אובייקטים תלת ממדיים. בנוסף משתמשים יכולים להוריד יותר מ-20,000 אפליקציות ב-Windows Store עם תוכן כמו טיולים, אימוני ספורט, הופעות חיות, משחקי רשת ועוד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טיולים, אימוני ספורט, הופעות חיות, משחקי רשת ועוד - זמינים להורדה בחנות של ווינדוס./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, כעת ניתן לייבא אובייקטים תלת-ממדיים למצגות PowerPoint ומסמכי Word. בעזרת מחליפו של הצייר המיתולוגי, Paint 3D, אפשר ליצור אובייקטים תלת-ממדיים ולשלב אותם כאובייקטים מונפשים בתוך מצגת או מסמך.

לדברי מיקרוסופט, לאפליקציית התמונות Photos יש יותר מ-250 מילון משתמשים פעילים. בעדכון הזה שודרגה האפליקציה וכעת ניתן להמיר תמונות וסרטונים לזיכרונות וסיפורים, עם אפקטים מותאמים אישית בתלת-ממד. יצירת הסרטונים אמורה להיות קלה גם בלי ניסיון בעריכה.


>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully