וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיהיה בהצלחה: ביום ההשקה יהיו זמינים בעולם רק 3 מיליון מכשירי אייפון X

אילן גלר

22.10.2017 / 8:48

כמות המכשירים הראשונית מתחלקת בין 57 שווקים ברחבי העולם, וכדי לעמוד בביקוש הצפוי אמורה אפל לייצר עד סוף השנה כמות גדולה פי עשרה מאייפון העשור

אייפון X. AP
מעריצי אפל יצטרכו לעמוד בתור יותר זמן ממה שהם חשבו./AP

אייפון X ("אייפון עשר"), הסמארטפון המשוכלל והיקר ביותר של אפל, עומד להגיע למדפי החנויות בתאריך 3 בנובמבר, אחרי לא מעט דיבורים על דחיית השקה בשל עיכובים בפס הייצור, אך כמה אנשים יוכלו באמת לרכוש אותו ביום ההשקה?

בעוד שדיווחים קודמים בנושא הצביעו על קטסטרופה של ממש, עם כמה עשרות אלפי יחידות זמינות בלבד, לפי הנתונים המעודכנים שמתפרסמים כעת יעמוד מספר מכשירי האייפון X שישלחו לחנויות על כשניים עד שלושה מיליון יחידות.

לצורך השוואה, אייפון7 שהושק לפני שנה יצר באזז רב אבל לא היה חם כמו אייפון X ועדיין נמכרו ממנו הרבה יותר יחידות בחודשים הראשונים. לפי הנתונים, מכרה אפל ברבעון הראשון לאחר השקת אייפון 7 בסביבות 21.5 מיליון מכשירים.

הצצה למפעל פוקסקון אייפון 8. צילום מסך
צריכים להגביר את הקצב. מפעל פוקסקון בסין./צילום מסך

נראה כי אפל הצליחה להתגבר על רוב הבעיות בייצור ההמוני של המכשיר, וחלק מהספקים שלא הצליחו לעמוד בדרישות הוחלפו בזריזות ביצרנים אחרים. אולם כל זה לא יעזור כנראה להפוך את יום ההשקה עצמו למלחיץ פחות עבור מעריצי המותג שמעוניינים לרכוש את המכשיר מוקדם ככל האפשר.

רבים מהם בוודאי צפויים לאכזבה, שכן כמות המכשירים הראשונית מתחלקת בין 57 שווקים ברחבי העולם, וההקצאה לכל אחד מהשווקים הללו בוודאי לא תדביק את הביקוש. בסך הכל, צפויה אפל לייצר כ-25 עד 30 מיליון יחידות של האייפון החדש עד סוף השנה הנוכחית.

בשנה הבאה החברה תצליח ככל הנראה להדביק את הביקוש, כך שאנליסטים מובילים עדיין מצפים לרווחי שיא של אפל, גם אם אלו ירשמו רק בתחילת 2018.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully