וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעמם בפיד? פייסבוק השיקה פיד נוסף עם כל הדברים השווים שלא הכרתם

22.10.2017 / 9:03

ניתן למצוא בפיד החדש קבוצות שעשויות לעניין אותנו על סמך תחומי העניין שלנו, דפים עסקיים עם מוצרים שהתעניינו בהם בעבר ברשת החברתית, דפי יוצרים ואמנים ועוד

פייסבוק. ShutterStock
הפיד הנוסף הוא לא רע אם צריך לשרוף כמה דקות, או שעות./ShutterStock

לפייסבוק כשני מיליארד משתמשים ברחבי העולם החווים את הרשת החברתית בצורה שונה יחסית. הפיד של כל אחד שונה ותלוי בהעדפות שלנו, בחברים שלנו, בעמודים שעשינו להם לייקים ובעוד גורמים רבים שהחברה משקללת באלגוריתם שלה. אבל קשה להתמצא בין כל העמודים הוויראליים ומשתמשים רבים מוצאים את עצמם תוהים מה עוד מעניין בפייסבוק?

אם אתם חשים לעתים שהפיד שלכם זקוק לריענון, או שמתחשק לכם מדי פעם לקרוא דברים חדשים, פייסבוק השיקה פיד נוסף, הפעם עם תכנים שלא עשינו להם לייק אבל עשויים לעניין אותנו. אחרי כמה חודשים של ניסוי הפיצ'ר, גם בקרב משתמשים בישראל, השיקה פייסבוק בשבוע שעבר את "אקספלור".

ניתן למצוא בפיד החדש קבוצות שעשויות לעניין אותנו על סמך תחומי העניין שלנו, כפי שפייסבוק מבינה אותם, דפים עסקיים עם מוצרים שהתעניינו בהם בעבר ברשת החברתית, דפי יוצרים ואמנים ועוד המלצות לפוסטים וסרטונים שאחרת לא היינו מגיעים אליהם (סמכו על פייסבוק שהיא יודעת מה אנחנו רואים ומה לא).

הפיד הנוסף הושק לכולם, גם באפליקציה וגם באתר, וכדי להגיע אליו צריך לאתר את אייקון הרקטה והמילים Explore Feed בתפריט הצד. למשתמשים בנייד, הפיד החדש יופיע בהסטת הסרגל הצדדי ולחיצה על "עוד". או פשוט ללחוץ על הלינק הזה, שמוביל ישירות לעמוד.

לדברי פייסבוק, "שמענו מאנשים שהם רוצים דרך קלה לחקור תוכן רלוונטי מדפים שעדיין לא היו קשורים אליהם". בבדיקה שלנו נראה כי מדובר בפיצ'ר מוצלח למדי המציג תוכן רלוונטי. כנראה שפייסבוק באמת למדה להכיר את המשתמשים שלה טוב יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully