וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבוקש הבטיח להסגיר את עצמו אם המשטרה תשיג אלף שיתופים - וקיים

אילן גלר

23.10.2017 / 9:12

תוך ימים ספורים זכה הפוסט של המשטרה לוויראליות מפתיעה ולסיקור בכלי התקשורת. הפוסט הגיע ללא פחות מ-4,000 שיתופים ולצעיר הנמלט לא הייתה ברירה אלא לכבד את חוקי הפורמט

מייקל זיידל, תושב מישיגן שבארה"ב, נדרש על ידי הרשויות לסור לפני כשבועיים לתחנת המשטרה בשל הפרת תנאי שחרורו מבית הכלא. תשובתו לקצין המבחן נראית כמו פארודיה על תרבות הרייטינג: זיידל הסכים להסגיר את עצמו רק בתנאי שהמשטרה תצליח להגיע לפוסט עם 1,000 שיתופים בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה. במקרה שזה אכן יקרה, הבטיח זיידל להביא עמו גם חבילת דונאטס לתחנה, וגם לנקות את האשפה סביב בתי הספר בשכונה.

אלא שבמשטרה החליטו לקחת את האתגר שאותו הציב זיידל במלוא הרצינות; הפוסט בעניינו אכן עלה לאוויר, ובתוך ימים ספורים זכה לוויראליות מפתיעה ולסיקור בכלי התקשורת. הפוסט הגיע ללא פחות מ-4,000 שיתופים ובעקבותיו עמד זיידל בהבטחתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הביא שקית מלאה בדונטס./מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת השבוע שעבר אכן הגיע לתחנת המשטרה ובידו שקית מלאה בדונאטס. הצעיר חובב הוויראליות נשפט בזריזות למעצר של 39 ימים לאחר שהודה באשמה וזכה לעוד פוסט ויראלי מהמשטרה.

האם כעת רואה זיידל את המשטרה באור חיובי יותר? "למען האמת, אני מאוכזב מכך שזה מה שרשויות החוק שלנו מתעסקות בו היום", אמר לעיתונאים שפגשו אותו בתחנה כשהגיע להסגיר את עצמו. "הם התדרדרו לשיחות עם אנשים בפייסבוק". זה עבד, לא?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully