וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר ירד: שישה סמארטפונים משתלמים עד 2,700 שקלים

26.10.2017 / 8:37

גל ההשקות של החודשים האחרונים הביא להוזלה במחירים של מכשירי דגל כמו LG G6, גלקסי S8, וואווי P10 ועוד. הרשימה הזו מוכיחה שלא באמת צריך להוציא 3,000 שקלים על סמארטפון טוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירי הדגל כבר לא כאלה יקרים./מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי חודש מתווספים למדפי החנויות סמארטפונים חדשים בקטגוריות מחיר שונות; עשרות דגמים זמינים בישראל ואם אתם מחפשים לרכוש סמארטפון חדש, כדאי לכם לשקול את ששת המכשירים האלה - חלקם הושקו השנה, חלקם קצת ישנים יותר אבל המשותף לכולם הוא שהמחיר שלהם ירד והם נותנים תמורה טובה לכסף.

LG G6

מכשיר הדגל של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, LG G6, הצליח לחלץ את החברה מתקופה קשה; G4 סבל מתקלה שגרמה למשתמשים לאבד את אמונם במותג ו-G5 המודולרי ניסה להציע חזון חדש ונכשל במכירות. LG G6 הוא מכשיר הדגל הראשון של החברה שהגיע עם גוף מתכתי ויוקרתי, הכולל מסך QHD בגודל 5.7 אינץ' וביחס 18:9. הוא מגיע עם מערך צילום טוב ומסך מעולה עם צבעים עשירים. הוא מגיע עם חומרה יחסית מתקדמת, הכוללת שבב סנאפדרגון 821 לצד 4 גיגה זיכרון RAM, עמידות למים ואבק בתקן IP68 ועמידות מפני נפילות בתקן הצבאי 810G. לזכות LG יאמר שהם משחררים עדכוני גרסה לעיתים תכופות. LG G6 החל להימכר במחיר של 2,860 שקלים אך הוא זמין כיום לרכישה בסכום של 2,090 שקלים בלבד. זה אחד המכשירים שנותנים כיום את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם.

LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
מסך מעולה. LG G6./צילום מסך, מייקי לוי

וואווי P10

ענקית הסלולר הסינית, וואווי, ידועה כיצרנית מכשירי פרימיום במחירים אטרקטיביים ומכשיר הדגל האחרון שלה, P10, שהושק בעולם בחודש פברואר לא שונה. הוא היה משתלם כשהוא הגיע לישראל במחיר של 2,500 שקלים, ועכשיו הוא אפילו יותר שווה. וואווי P10 מצויד במסך בגודל 5.1 אינץ' ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה 5. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים Kirin 960, של החברה, לצד 4 גיגה זיכרון RAM המספקים יחד ביצועים מרשימים, שלא נופלים מאף סמארטפון פרימיום אחר. גולת הכותרת במכשיר הוא מערך הצילום הכפול שממשיך את שיתוף הפעולה עם מותג הצילום "לייקה". ל-P10 שני חיישנים, אחד שחור-לבן של 20 מגה פיקסל והשני צבעוני של 12 מגה פיקסל; זו אחת המצלמות הטובות בשוק והמכשיר נמכר כיום בסכום של 2,240 שקלים עם אחריות של היבואן הרשמי או תמורת 1,978 שקלים בייבוא מקביל.

וואווי P10. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
מערך צילום משובח. וואווי P10./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

גלקסי S8

גלקסי S8 הוא ספינת הדגל של סמסונג, ואחד המכשירים היפים ביותר שהחברה עיצבה אי-פעם. ל-S8 מסך 5.8 אינץ' נטול שוליים כמעט לחלוטין ביחס 18.5:9 וברזולוציית QHD עם פאנל מסוג SuperAmoled המספק צבעים עזים. המכשיר מגיע עם ערכת השבבים של החברה Exynos 8895 שעושה עבודה מעולה לצד 4 גיגה זיכרון RAM. היתרון הטמון בגלקסי S8 הוא במסך נטול השוליים, העיצוב המרשים ובעיקר - מערך הצילום, המורכב ממצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8. המצלמה של הגלקסי עושה עבודה מצויינת בצילום בתנאי תאורה מאתגרים, הודות לטכנולוגיות כמו Dual Pixel ומפתח צמצם נמוך. חשוב לשים אליו לב שמדובר במכשיר עדין במיוחד, ואם אתם נוטים להפיל את הסמארטפון או ללכת בלי כיסוי, אתם עלולים למצוא את עצמכם עם סדק מכוער או חשבון מנופח ממעבדת תיקונים. גלקסי S8 עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68 (חצי שעה בעומק של מטר וחצי במים מתוקים) ומחירו גם ירד לאחרונה משמעותית. המכשיר הושק בסכום של 3,290 שקלים והיום ניתן לרכוש אותו תמורת 2,700 שקלים עם אחריות של יבואן רשמי או 2,372 שקלים בייבוא מקביל.

סמסונג גלקסי S8. מייקי לי, מערכת וואלה! NEWS
נאמר כבר הכול - אחד המכשירים השווים. גלקסי S8./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לי

שיאומי רדמי נוט 4

ענקית סינית נוספת שביססה את מעמדה בישראל היא שיאומי, המציעה מכשירים זולים, שחלקם מאוד משתלמים. Redmi note 4 זכה לפופולריות רבה בישראל והושק כאן עם תג מחיר של 1,299 שקלים לגרסת 2017, המגיעה עם מעבד משופר של חברת קוולקום. כיום ניתן לרכוש אותו תמורת 829 שקלים. לרדמי נוט 4 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת שבבים סנאפדרגון 625 לצד 4 גיגה זיכרון RAM ומצלמת 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, קורא טביעות אצבע בגבו, וסוללת 4,100 מיליאמפר-שעה שתספיק ליותר מיום של שימוש אינטנסיבי. אחד היתרונות של שיאומי הוא התיקונים הזולים בצורה משמעותית לעומת מכשירים רבים אחרים. בקצת יותר מ-800 שקלים, מדובר באחת העסקאות המשתלמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושה את העבודה במחיר רצפה./מערכת וואלה!, צילום מסך

וואווי Mate 9 Pro

אומנם הוא הוכרז לפני שנה, והמחליף שלו מייט 10, כבר בדרך לפה אבל עדיין מדובר בסמארטפון מצוין לעבודה ובמיוחד למי שצריך חיי סוללה ארוכים מבלי להתפשר על המסך, המצלמה והביצועים. מייט 9 פרו הוא התשובה של וואווי לסדרת הנוט של סמסונג, הוא מצויד במסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD עם פאנל מסוג Amoled, ערכת השבבים Kirin 960 לצד 6 גיגה זיכרון RAM ויש לו את אותו מערך צילום מצוין של ה-P10. המכשיר הושק בישראל במחיר התחלתי של 3,949 שקלים וכיום אפשר למצוא אותו במחיר של 2,497 שקלים ביבוא רשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצועים טובים מבלי להתפשר על חיי סוללה. וואווי מייט 9 פרו./מערכת וואלה!, צילום מסך

גלקסי A5

הפופולריות להן זכו היצרניות הסיניות פגעו ביצרניות הוותיקות כמו סמסונג ו-LG, בעיקר בקטגוריית הביניים. גלקסי A5 משנת 2017 הוא התשובה של סמסונג למכשירי הביניים - וזו תשובה מעולה. מדובר במכשיר לא יקר שמרגיש פרימיום ומגיע עם חומרה מרשימה ומחיר אטרקטיבי. A5 מצויד במסך 5.2 אינץ' מסוג SuperAmoled המספק צבעים עזים וחיים ברזולוציית Full HD עם ציפוי זכוכית גורילה 4. בלב המכשיר פועמת ערכת שבבים Exynos 7880 שהצליחה להפתיע אותנו עם ביצועים מצוינים לצד 3 גיגה זיכרון RAM. ה-A5 הוא סוג של גרסה מעודכנת לגלקסי S6 עם מערך צילום הכולל חיישן 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 שנלקח הישר מה-S6. המכשיר עמיד מפני מים ואבק בתקן IP68 ומחירו ירד מ-1,999 שקלים ל-1,490 שקלים בייבוא רשמי או 1,190 שקלים בייבוא מקביל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרו בענק לקטגוריית הביניים. גלקסי A5./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully