וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ עובדת על פיצ'ר מגניב שכנראה יעשה לכם כאב ראש

25.10.2017 / 9:04

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה להשתדרג. בשנה שעברה הושקו שיחות הווידאו והשיחות הקוליות, וכעת עובדת ווטסאפ על שיחות קבוצתיות - קוליות וגם בווידאו

ווטסאפ. ShutterStock
"השתק! השתק! השתק!"/ShutterStock

אפליקציית המסרים הפופולרית ממשיכה לנסות פיצ'רים חדשים; אחרי שעקפה את מיליארד המשתמשים ברחבי העולם, נראה שהגיע הזמן לאפשר להם לדבר אחד עם השני יחד ולא רק בהודעות טקסט ובאימוג'י. לפני כמה ימים השיקה ווטסאפ פיצ'ר שיתוף מיקום בלייב וכעת מדווח על בדיקה של פיצ'ר שעשוי לשדרג משמעותית את האפליקציה - שיחות קוליות ושיחות וידאו קבוצתיות.

האפשרות הזו הופיעה בקוד של אחת מגרסאות הבטא האחרונות, כפי שגילה אתר WABetaInfo, המתמחה במעקב אחר אפליקצית המסרים. לא ידוע עדיין כמה אנשי קשר יוכלו לדבר בו-זמנית, ואיך תנוהל השיחה ותימנע הקקפוניה המבקשת אולם יש להניח שכל שיחה קבוצתית תתחיל בשיחה רגילה אליה ניתן יהיה להזמין משתמשים, או הזמנה שניתן לשתף כלינק בקבוצה.

לפי הדיווח, בגרסת 2.17.70 האפליקציה שולחת שאלה לשרת, האם המשתמש נמצא בשיחה קבוצתית או לא, לפני שניתן לחייג אליו. שיחות קול ושיחות וידאו שולבו באפליקציה בשנה שעברה וכעת האפשרות החדשה אמורה לנגוס עוד מנתח השוק של סקייפ המתחרה מבית מיקרוסופט, המשמשת עסקים ומשרדים רבים לנהל שיחות ועידה.

שיחות קבוצתיות בווידאו מצטרפת למהלך של ווטסאפ לאפשר לעסקים לנהל דיאלוג עם לקוחות על גבי הפלטפורמה וכנראה מסמנת גם את הרצון של החברה, שבבעלות פייסבוק, לשרת משתמשים עסקיים - אולי אפילו בעלות נוספת תמורת שירות פרימיום.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully