וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם העולם מוכן למזלג ראמן שמנטרל את רעשי האכילה הדוחים?

27.10.2017 / 9:40

פיתוח יפני חדש, שחלק יגדירו כמיותר לחלוטין וחלק יגדירו נחוץ ללא ספק, אמור להפוך את אכילת הראמן לאירוע נעים יותר עבור הסובבים; מזלג המצויד במנגנון נטרול רעשים אקטיבי - בדומה למנגנון הקיים באוזניות

אכילת מרק אטריות היא פעולה רועשת ומלוכלכת, גם אם אתם מקפידים לשאוב את האטריות באיטיות ובזהירות. אי אפשר לחמוק מנתזים אקראיים אבל בעיקר מצליל השאיבה שרבים נגעלים ממנו, עד שהם מאבדים את התיאבון. אבל בארץ השמש העולה, מוצאן של אטריות הראמן הפופולריות, כנראה שהתופעה חמורה ביותר.

פיתוח יפני חדש, שחלק יגדירו כמיותר לחלוטין וחלק יגדירו נחוץ ללא ספק, אמור להפוך את אכילת הראמן לאירוע נעים יותר עבור הסובבים. המזלג החכם החדש הזה בשם Otohiko מבטיח לנטרל את קולות השאיבה הדוחים. הוא הומצא על-ידי חברה יפנית ומצויד במנגנון נטרול רעשים אקטיבי - בדומה למנגון הקיים באוזניות Over Ear.

לטענת החברה, המתמחה בייצור אטריות למרקי ראמן המפורסמים, בבדיקה שהם ביצעו, המוצר הצליח לנטרל בהצלחה 90 אחוזים מרעשי השאיבה. אם אתם כבר מתכננים לרכוש אחד, קחו בחשבון שתצטרכו לטוס ליפן בחודש דצמבר - אז ככל הנראה יחל שיווקו במדינה. מחירו של המזלג כ-130 דולרים. אנחנו רק מקווים שזה מוצר אמיתי ולא מתיחה יפנית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתמונה: אנשים שנגמרו להם הצרות בחיים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully