וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוהנת כושר הפכה ללעג ברשת בגלל סרטון שלה מתאמנת

2.11.2017 / 8:55

גורו כושר ואמא לשניים הוטרלה אחרי שפרסמה סרטון שלה מתאמנת בסופרמרקט בזמן שעשתה קניות עם בתה בת ה-17 חודשים

diaryofafitmommyofficial

סיה קופר בת ה-28, גורו כושר ובריאות בעלת עמוד אינסטגרם מצליח עם יותר מ-634 אלף עוקבים, הפכה למושא לעג ברשת, אחרי שפרסמה סרטון שלה מבצעת פעילות גופנית בסופרמרקט "טארגט" כשהיא נושאת על גבה את בתה בת ה-17 חודשים. בדרך כלל סיה מקבלת תגובות אוהדות לאימונים שהיא עורכת במקומות יוצאי דופן – אולם לא הפעם. הטרולים כינו אותה "מטורפת" וקראו לה ללכת להתאמן בסופר שיתאים לה יותר כמו "וולמארט" (שנחשב זול ועממי). אחד אחר כתב בתגובה לסרטון: "לכי להתאמן בבית. את חוסמת את המעברים".

סיה, אמה לשניים ומאמנת אישית מפלורידה שמנהלת בלוג לנשים בשם "יומנה של אמא מעוצבת", לא קיבלה את התגובות הקשות ברוח טובה והשיבה למבקרים בשני סרטוני כושר נוספים שצילמה בוולמארט וברשת היוקרתית הול פודס. היא כתבה בתגובה בעמוד האינסטגרם שלה: "אז מישהו כתב לי אתמול שהייתי צריכה לצלם את הסרטון שלי בוולמארט כי לשם אני שייכת, בהתייחס לדעה הרווחת שוולמארט הוא מקום מטורף וזול. אזזזז... עשיתי את זה! כי ככה אני מחזירה לשונאים שלי".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אין לכם זמן לחדר כושר? תתחילו לנקות את הבית

לכתבה המלאה

אחרי שהסרטון האחרון שלה הפך גם הוא לויראלי, סיה אמרה: "לרוב אני אדישה כשזה מגיע לבריונות, אבל התגובות על וולמארט הרגיזו אותי. לוולמארט יש מחירים זולים והרבה אנשים קונים שם. אז נכון, זה לא פופולארי או נחשב כמו טארגט, אבל אין צורך לשפוט".

סיה קיבלה גם הרבה תגובות אוהדות ממעריציה ששיבחו אותה על ההתעקשות להראות לעולם שכל מקום יכול להפוך לחדר כושר. אישה אחת כתבה: "אני מנסה להוריד את המשקל אחרי לידת התינוק ולהתאמן בכל זמן ומקום שאני יכולה. אין לי את הכסף לחדר כושר, אז סיה נותנת טיפים טובים ומראה שניתן להתאמן בכל מקום ובכל זמן! לכי על זה אמא מעוצבת!".

מעריץ אחר הוסיף: "שילכו לעזאזל השונאים ותמשיכי לעשות את מה שאת אוהבת. אני אוהב את הסגנון שלך ואת המסירות שלך לבריאות וכושר. כל מקום יכול להפוך לחדר כושר ואת לא צריכה לשלם על מנוי כדי להצליח. המשיכי להתקדם והשאירי את השונאים הרחק מאחור".

  • עוד באותו נושא:
  • כושר
  • גורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully