וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרזום - הלהיט החדש באינסטגרם

אילן גלר

2.11.2017 / 8:46

בהשוואה לפורמטים ייחודיים אחרים, סופרזום פחות מתאים לצילומי וידאו ספונטניים ודורש מעט אימון וניסיון על מנת להפיק ממנו את המיטב. פם פם פם

העדכון האחרון לאפליקציית שיתוף התמונות והסרטונים אינסטגרם כולל פיצ'ר חדש שצפוי להפוך ללהיט גדול, אחרי שהוא כבר זוכה לתגובות חיוביות מאוד ברשת. סופרזום (Superzoom) מאפשר ליצור סרטונים באורך של שלוש שניות, הכוללים אפקט תקריב דרמטי, כדי ליצור מתי מוגזם ולרוב גם משעשע מאוד.

כדי לצלם סרטון סופרזום, פשוט מפעילים את המצלמה המובנת באפליקציית אינסטגרם וגוללים את המסך לימין עד שהכיתוב Superzoom מופיע מטה. האפשרות החדשה מתווספת לצד הפורמטים שאותם כבר הציגה אינסטגרם בעבר, כדוגמת בומרנג, שידור חי וסרטון הפוך (Rewind). ניתן להעביר את הסרטון ישירות לתוך סיפור (Story) שתרצו לפרסם בפרופיל האינסטגרם, או לשלוח אותו לחברים כהודעה פרטית.

בהשוואה לפורמטים ייחודיים אחרים, סופרזום פחות מתאים לצילומי וידאו ספונטניים ודורש מעט אימון וניסיון על מנת להפיק ממנו את המיטב, אך התוצאה בהחלט עשויה להיות ייחודית ומרשימה. לצד התכונה החדשה הזו, כוללת הגרסה העדכנית של אינסטגרם גם פילטרים נוספים לכבוד ליל כל הקדושים (Halloween), שיהפכו אתכם לערפדים, זומבים או רוחות רפאים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully