וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיקת הודעות בווטסאפ זמין לכולם - גם בישראל; כך תעשו זאת

29.10.2017 / 9:54

בסוף השבוע השיקה אפליקציית המסרים הפופולרית את הפיצ'ר החשוב ביותר שהיה חסר - מחיקת הודעה הודעה שכבר נשלחה והגיעה ליעד. שימו לב: חלון ההזדמנויות פתוח רק במשך 7 דקות, וגם אז לא בטוח שההודעה תימחק. כך תעשו זאת

מערכת וואלה!

אחרי שנה של ניסויים, השיקה בסוף השבוע ווטסאפ את הפיצ'ר שיותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם חיכו לו - האפשרות למחוק הודעות שכבר נשלחו והגיעו ליעד. בעדכון האחרון של אפליקציית המסרים הפופולרית, שהופץ לכולם, נוספה אפשרות בשם "מחק אצל כולם" (Delete for Everyone) - והיא עושה בדיוק את זה.

העדכון זמין למשתמשי אייפון, אנדרואיד וגם ווינדוס פון, והוא יגיע היום או מחר לכל המשתמשים. כדי למחוק הודעה צריך שלכל הצדדים תהיה הגרסה המעודכנת של האפליקציה, כך שאם עדכנתם ואתם עדיין לא יכולים למחוק הודעה, כנראה שהצד השני עדיין לא מעודכן. כנראה שנצטרך להמתין קצת עד שנדע בוודאות שכולם מעודכנים והודעות נמחקות.

ווטסאפ. ShutterStock
מעכשיו אפשר גם להתחרט - אבל רק שבע דקות אחרי ששלחתם את ההודעה./ShutterStock

כדי לבצע מחיקה של הודעה, תצטרכו לסמן אותה (או כמה הודעות יחד) בלחיצה ארוכה, לאחר מכן ללחוץ על אייקון פח הזבל ואז לבחור ב"מחק אצל כולם" (Delete for Everyone). הפיצ'ר החדש מאפשר למחוק גם הודעות טקסט פרטיות, גם הודעות שפרסמתם בקבוצות וגם קבצי מדיה - קול, וידאו או תמונה; במקום ההודעה שנמחקה, יהיה כתוב "הודעה זו נמחקה" (This message was deleted).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחרו במחק לכולם - וקוו לטוב./מערכת וואלה!, צילום מסך

חשוב לשים לב שמחיקת ההודעה מוגבלת בכמה תנאים: קודם כל - ניתן למחוק הודעה רק עד שבע דקות אחרי שנשלחה; אחרי פרק הזמן הזה, כבר לא תוכלו להתחרט. בנוסף מזהירים באתר של ווטסאפ שהצד השני יכול לקרוא את ההודעה אם עוד לא הספקתם למחוק אותה, שהודעות עלולות לא להימחק כמו שצריך ובגדול שאין שום חיווי האם המחיקה עברה בהצלחה או לא.

שימו לב שאם שלחתם הודעה בקבוצה, ולא כולם עדכנו את הגרסה האחרונה של ווטסאפ, חלק יראו את ההודעה שלכם וחלק לא. בקבוצות גדולות עדיף לא לקחת סיכון בזמן הקרוב ואילו בהודעה פרטית, אם יש לכם את האפשרות למחוק סימן שגם הצד השני עדכן את האפליקציה וההודעה תימחק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסמנים את ההודעות שרוצים למחוק > אייקון פח הזבל > "מחק אצל כולם"./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה אחרי המחיקה./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully