וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירסמה סרטון ראשון של אייפון X - וגרמה לפיטורי אביה מאפל

30.10.2017 / 11:26

אביה של ברוק אמליה פיטרסון הצעירה עבד בחברה במשך ארבע שנים. בסרטון התמים לכאורה, הוצגו קודי QR לעובדים בלבד ורשימה עם שמות קוד למוצרי אפל שטרם הושקו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשתה אחלה סרטון, אבל בסופו של דבר שילמה מחיר כבד./מערכת וואלה!, צילום מסך

ברוק אמליה פיטרסון נוהגת לפרסם סרטונים קצרים של עצמה ברשת, היא מעריצה את אפל ואת סטיב ג'ובס ואוהבת מאוד לבקר את אביה במשרדו שבמטה החברה. לאחרונה היא הפכה לוויראלית בזכות הצצה בלעדית שנתנה לאייפון X החדש, אבל מאז חייה לא השתפרו במיוחד.

לפי הדיווחים, אפל פיטרה את אביה המהנדס אחרי שפיטרסון צילמה סרטון הדגמה ראשון ובלעדי של אייפון העשור, שייצא לחנויות רק ביום שישי הקרוב. הסרטון, כצפוי, הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וביוטיוב - אבל באפל לא התלהבו מהבאזז הרב שהוא יצר.

אייפון X החדש מעורר סקרנות רבה והסרטון שצילמה פיטרסון הפך במהרה לתיעוד הטוב ביותר של המכשיר בפעולה. בסרטון חדש סיפרה פיטרסון הצעירה בדמעות כי אביה פוטר לאחר שהפר את הכללים של החברה, בכך שנתן לה לשחק עם המכשיר החדש.

אפל ביקשה ממנה להסיר את הסרטון, אבל הוא יצא משליטתה זמן קצר לאחר שפורסם, והופץ בחשבונות רבים. לזכות אפל צריך להגיד שלמרות שהסרטון היה תמים לכאורה, הוא הציג קודי QR לעובדים בלבד ורשימה עם שמות קוד למוצרי אפל שטרם הושקו. מעבר לזה, הצילום בקמפוס רחב הידיים של אפל אסור כך שכל מה שנוגע לסרטון הזה הוא בניגוד לתקנון של החברה.

לפי הדיווח, המהנדס שפוטר עבד בחברה כארבע שנים ועסק בתכנון מעגלי האנטנות במכשיר. במקרה דומה, מיקרוסופט פיטרה בעבר עובד שבנו פרסם תמונות של XBOX 360 לפני שהקונסולה הושקה רשמית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully