וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פיצול ערוץ 22: מה קורה עם כל התכניות האהובות שהקלטנו?

1.11.2017 / 8:58

המעבר של רשת וקשת לערוצים 13 ו-12, וערוץ 10 ל-14, ישנה את הרגלי הצפייה שלנו, אבל מה לגבי תכניות שאנחנו מקליטים בקביעות כדי לא לפספס? בחלק מהחברות תצטרכו לתזמן מחדש את ההקלטות

ילדה מכוונת שלט רחוק לטלוויזיה. ShutterStock
מי צריך לתזמן מחדש ומי לא?/ShutterStock

שידורי הטלוויזיה בישראל עברו מהפכה בשנים האחרונות, בכל הנוגע לתשתית השידור; סלקום TV, פרטנר TV ומהשבוע גם סטינג TV מציעים שידורי סטרימינג באינטרנט לצד הוט ויס המציעות את הטלוויזיה המוכרת בכבלים ובלוויין. ריבוי האפשרויות אמנם מאפשר לצרכן להתמקח יותר על המחיר אבל גם גרם לעלייה בסוגי הממירים שאנחנו משתמשים בהם.

אמש בחצות, אחרי 24 שנים, החשיך ערוץ 2 את שידוריו ולמעשה תכניו פוצלו (כאילו שאפשר היה לפספס את שלטי החוצות והפרסומות בטלוויזיה) לשני ערוצים - קשת 12 ורשת 13 - וערוץ 10 עבר בכלל לאפיק 14 אך ימשיך להיקרא עשר. אם נהגתם להקליט בקביעות תכנית בערוץ 2 או 10, בחלק מהממירים תצטרכו לתזמן מחדש את ההקלטות העתידיות שלכם כדי שלא תפספסו.

אם אתם לקוחות יס או פרטנר TV, לא תצטרכו לעשות שום דבר וההקלטות האוטומטיות שלכם לתוכניות שאתם אוהבים יעברו מערוץ 22 או 10 לערוצים הרלוונטיים בצורה אוטומטית ויתפצלו בהתאם לתוכנית - אם זו תכנית של קשת היא תוקלט בערוץ 12 ואם זו תכנית של רשת, היא תוקלט בערוץ 13.

הערוצים החדשים בסלקום. סלקום TV,
בסלקום, למשל, צריך לתזמן מחדש את ההקלטות אבל אפשר גם לצפות בכל התכנים שבועיים אחורה בלי להקליט במיוחד./סלקום TV

לקוחות סלקום TV והוט, לעומת זאת, כן צריכים להזמין את ההקלטות מחדש, כלומר ההקלטות לא יתעדכנו בצורה אוטומטית ותצטרכו להיכנס לערוץ 12 או 13 ולסמן שם את התכנית להקלטה האוטומטית.

חשוב להדגיש כי שירותי הטלוויזיה בסטרימינג - Sting של יס, פרטנר TV וסלקום TV - מציעים אפשרות לצפות אחורה בין שבוע לשבועיים, גם בלי להקליט. כלומר, תמיד אפשר להיכנס לתפריט ולבחור תכנית ששודרה כבר, גם אם שכחתם להעביר את ההקלטה לערוץ החדש. בנוסף, סלקום תוסיף במהלך חודש נובמבר את האפשרות של צפייה בתכנים ששודרו עד שבועיים אחורה גם ל-Apple TV.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפרטנר TV ההקלטות ממשיכות אוטומטית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully