וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Waze: תל אביב היא אחת מעשר הערים הקשות לנהיגה בעולם

2.11.2017 / 8:23

מדד שביעות הרצון של אפליקציית הניוט הפופולרית מנתח את חוויית הנהיגה של מיליוני משתמשי Waze פעילים ב-42 מדינות ו-217 ערים. הנגב, מתברר, הוא האזור שלנהגים הכי כיף להיות בו

נהגת כועסת במכונית. ShutterStock
זה נכון, יש המון פקקים בתל אביב./ShutterStock

איפה המקומות הגרועים ביותר בישראל ובעולם לנהוג בהם? מדד שביעות הרצון של Waze מנתח את חוויית הנהיגה של מיליוני משתמשי Waze פעילים ב-42 מדינות ו-217 ערים. לפי נתוני אפליקציית הניווט הפופולרית, תל אביב היא אחת מעשר הערים הקשות לנהיגה בעולם; במקום הראשון ברשימה של Waze נמצאת הפיליפינים, קצת אחריה הרפובליקה הדומיניקנית, אל סלבדור, אינדוניזיה ורוסיה. מבחינת איכות הכבישים, ישראל דורגה במקום החמישי המכובד (7.96), לפניה הולנד (9.05), ספרד (9.63), פורטוגל (9.85) ואיחוד האמירויות עם ציון מושלם של 10.

הנהגים בהולנד היו הכי מרוצים מתנאי התנועה, איכות הכבישים והתשתית; אחריהם אפשר למצוא את צרפת, ארה"ב, צ'כיה ובלגיה, בראש רשימת שביעות הרצון. בישראל האזורים הגרועים ביותר לנהגים הם תל אביב (בגלל הפקקים בעיקר), ירושלים, חיפה ואזור השרון. המקומות הטובים הם הנגב, הגליל, מחוז הדרום והשפלה.

ל-Waze יותר מ-90 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ב-185 מדינות ברחבי עולם, אך כדי שהנתונים במדד יהיו מדויקים בחרה החברה להתמקד בארצות ובערים עם יותר מ-40,000 משתמשים פעילים מדי חודש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מדד שביעות הרצון של WAZE. WAZE,
מדד שביעות הרצון של WAZE/WAZE
מדד שביעות הרצון של WAZE. WAZE,
מדד שביעות הרצון של WAZE/WAZE
  • עוד באותו נושא:
  • waze
  • פקקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully