וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף פרוטוקול הישיבה בה החליטו כמה דוחה יהיה אימוג'י הקקי

אילן גלר

5.11.2017 / 8:56

הטיפוגרף, אנדרו ווסט, טען כי אימוג'י קקי נוסף יהווה תקדים מסוכן בעקבותיו תידרש הוועדה לאשר עשרות אימוג'י שונים של קקי עם רגשות. ומה רע בזה?

אימוג'י צוחק בוכה. ShutterStock
דיון על אימוג'י הקקי - טוב לדעת שיש מישהו שלוקח את זה ברצינות./ShutterStock

אימוג'י "הקקי המחייך" זכה בשנים האחרונות לפופולריות עצומה, וייתכן אף שמדובר באימוג'י הנפוץ ביותר בעולם. בעוד שעבור חלק מאנשי ארגון Unicode, האחראי לקביעת התקנים בכל הנוגע לאימוג'ים, זו סיבה טובה להוסיף למקלדות הסמארטפונים שלל סמלי קקי אחרים; אך משתתפים אחרים בדיון החליטו למתוח קו אדום בעניין, מה שהוביל לוויכוח סוער שנחשף כעת.

פרוטוקול הישיבה כולל טיעונים שונים העוסקים בסמל אימוג'י חדש, בשם "קקי זועף", שכמעט הצטרף לרשימה המחייבת את יצרניות הסמארטפונים, הרשתות החברתיות ואפליקציות המסרים. ההצעה עוררה התנגדות רבה מצד כמה מהמשתתפים, בהם הטיפוגרף מייקל אברסון.

"הרעיון שהוועדה שלנו תתמוך בעוד דמויות גרפיות חמודות המבוססות על קקי צריך לבייש את כל מי שיצביע בעד", הצהיר. "האם קקי בוכה יהיה הבא בתור? קקי עם הלשון בחוץ? קקי שר קריוקי?". טיפוגרף נוסף בוועדה, אנדרו ווסט, טען כי אימוג'י קקי נוסף יהווה תקדים מסוכן בעקבותיו תידרש הוועדה לאשר עשרות אימוג'י שונים של קקי עם רגשות.

בסופו של דבר המתנגדים הם אלו שניצחו בדיון, אם כי מדובר בהישג זמני בלבד. הקקי הזועף אומנם לא ייכלל בעדכון הקרוב של סמלי האימוג'י, אך לא ירד לחלוטין משולחן הדיונים וייתכן שיוצע שוב במסגרת העדכון הבא. אברסון היטיב לסכם את הוויכוח במסגרת שורת הסיכום שלו במהלך הדיונים: "אני לא צריך את החרא הזה בטלפון שלי".

מי היה מאמין שיש קבוצה של אנשים בעולם, שמגיעים לעבודה ומדברים על אימוג'ים בשיא הרצינות?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אימוג'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully