וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי חדש: הרובוט הביתי הראשון לניקוי אסלות

7.11.2017 / 13:20

SpinX מאפשר לשמור על אסלה נקייה, סטרילית ומוכנה לשימוש בלחיצת כפתור - באמצעות זרוע רובוטית גמישה ומערכת מתזים. המחיר: 199 דולרים בקיקסטרטר שנפתח היום

רובוטים לתחזוקת הבית קיימים כבר כמה שנים ומסייעים לנו להתמודד עם הלכלוך; הם שואבים אבק, שוטפים רצפות, מנקים חלונות וכמובן גם שוטפים כלים ועושים כביסה וכעת רוצה סטארט-אפ ישראלי להביא את המהפכה גם לאסלה. SpinX הוא רובוט אוטומטי לניקוי השירותים, המאפשר לאנשים הנרתעים מניקיון האסלה לשמור עליה נקיה תמיד.

SpinX מאפשר לשמור על אסלה נקיה, סטרילית ומוכנה לשימוש בלחיצת כפתור. הרובוט מוסווה במכסה האסלה; בעת ההתקנה הפיתוח הישראלי מחליף את המושב הקיים במושב חכם. הוא כולל זרוע רובוטית גמישה, המסוגלת בעזרת חיישן להגיע לכל נקודה באסלה, כולל מתחת למים. לזרוע ראש מברשת המסתובב במהירות ומלווה בסילון מים וסבון. סילון המים עובר דרך סיבי המברשת ומנקה גם אותם כך שבסיום הפעולה המברשת חוזרת לתא הנסתר לאחר חיטוי.

רובוט ניקוי אסלה SpinX. צחי הופמן,
לרגעים הקשים באמת./צחי הופמן

SpinX מנקה גם את מושב האסלה בעזרת מערכת מתזים המובנית בחלקו הפנימי של המכסה. רסס מים וסבון שוטפים את המושב, ומנקים אותו ביסודיות. מדחסי אוויר דוחפים את המים פנימה לתוך האסלה ומשאירים את המושב יבש ונקי. הרובוט לא מחובר לחשמל אלא פועל על סוללה נטענת שמספיקה לכ-30 הפעלות. מכל הסבון של המכשיר מאפשר שימוש עם מרבית חומרי הניקוי הייעודים לשירותים.

המושב מצויד במתאם אוניברסלי שמתחבר למרבית סוגי האסלות וניתן לשבת עליו עד משקל של כ-150 קילוגרמים. הפיתוח הישראלי הזה מגיע היום לקיקסטרטר בתקווה לגייס את המימון לצאת לדרך לייצור המוני. במהלך הקמפיין ניתן להזמין את מושב האסלה הרובוטי תמורת 199 דולרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רובוט ניקוי אסלה SpinX. צחי הופמן,
האסלה נשטפת בלחיצת כפתור./צחי הופמן
רובוט ניקוי אסלה SpinX. צחי הופמן,
הרובוט מחליף את מושב האסלה הסטנדרטי./צחי הופמן
  • עוד באותו נושא:
  • רובוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully