וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מחשב צנזר את היטלר בגרמניה - על ידי הסרת השפם

12.11.2017 / 8:51

בין סממני האנטישמיות שהוסרו היו צלבי קרס על הקירות, שהוחלפו בסימן לא ברור במיוחד. "מזל שלא שמו שקית על הראש של הצורר הנאצי וכתבו 'לא היטלר'", סיכם אחד הגולשים

בתקופה האחרונה נדמה שקולות האנטישמיות ברחבי העולם גוברים אך בגרמניה עדיין קיימים חוקים ברורים האוסרים על כל גילוי אנטישמיות מכל סוג. חברת משחקים גרמנית, מייסדת המשחק המפורסם Wolfenstein ("הטירה הנאצית") שהיה פופולרי בשנות ה-90 המוקדמות, שחררה גרסה חדשה למשחק המפורסם ונתקלו באתגר - איך להסיר את דמותו של היטלר מהמשחק?

בניסיון לעקוף את החוק נגד-אנטישמיות במדינה, שדינו עד שלוש שנות מאסר, יצרה חברת המשחקים הגרמנית וריאציה מקומית למשחק ההמשך שיצא באוקטובר השנה, Wolfenstein II: The New Colossus, שזכתה כמובן לביקורת בקרב קהל הגיימרים.

בין סממני האנטישמיות שהוסרו היו צלבי קרס על הקירות, שהוחלפו בסימן לא ברור במיוחד, ופרצופו של היטלר גולח ושוחרר מהשפם המפורסם. גם שמו של היטלר ותפקידו נשמטו מפסקול המשחק. מטרת המשחק היא לשחרר את ארה"ב מכיבושה של גרמניה הנאצית, והוא עורר תגובות נזעמות גם בארה"ב. "מזל שלא שמו שקית על הראש של הצורר הנאצי וכתבו 'לא היטלר'", סיכם אחד הגולשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין - היטלר; משמאל - לא היטלר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין - היטלר; משמאל - איש מבוגר זועם עם אקדח./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully